عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون استاندار بر حل مشکلات بهداشتی مدارس استان


تأکید معاون استاندار بر حل مشکلات بهداشتی مدارس استان

تأکید معاون استاندار بر حل مشکلات بهداشتی مدارس استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر حل مشکلات بهداشتی مدارس استان تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سال 94 اظهار کرد: به دلیل اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در سرویسهای بهداشتی و آبخوریهای مدارس از آموزش و پرورش استان انتظار داریم تا در صورت عدم اعتبارات کافی این مسأله را برون سپاری کرده و از ظرفیت خیرین و شهرداریها در این حوزه بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه نعمت امنیت و سلامت هیچ جایگزینی ندارد خاطرنشان کرد: کارگروه سلامت و امنیت غذایی یکی از مهمترین کارگروهها و جلسات استان می باشد و انتظاری که ما از مدیران داریم این است که ضمن حضور مرتب در این جلسات ، با جدیت پیگیر مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان باشند.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تأکید کرد: ما در سال 94 بحث ساماندهی کشتارگاههای استان را به جد پیگیری خواهیم کرد و انتظار همکاری بیشتری از دستگاههای متولی در این خصوص داریم.

طهماسبی در پایان بیان کرد: از تمام عزیزانی که طی یکسال گذشته در حوزه سلامت و امنیت غذایی استان سهمی داشتند و به مردم عزیز استان خدمت رسانی کردند، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در سال پیش رو بتوانیم با کمک شما بخشی از مشکلات مردم شریف استان گلستان را در حوزه های سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مرتفع کنیم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .