عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست نقد و ارزیابی عملکرد مشاوران جوان فرمانداری ها برگزار شد


نشست نقد و ارزیابی عملکرد مشاوران جوان فرمانداری ها برگزار شد

نشست نقد و ارزیابی عملکرد مشاوران جوان فرمانداری ها برگزار شد

نشست نقد و ارزیابی عملکرد سال 93 مشاوران جوان فرمانداری های استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مشاوران جوان فرمانداری ها، هر یک به ارائه چکیده گزارش عملکرد خود در مدت ده دقیقه و با ارائه مستندات به صورت پاورپوینت پرداختند.

در ادامه تیم پنج نفره ارزیابی عملکرد مشاوران جوان فرمانداری ها، هر یک به مدت ده دقیقه به نقد عملکرد مشاوران پرداخته و سپس راهکارها و پیشنهادات خود در جهت پویایی بیش از پیش فعالیت مشاوران فرمانداری ها را بیان کردند.

سپس علی نصیبی مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استان، به یادآوری مجدد وظایف مشاوران جوان فرمانداری ها پرداخت.

وی اظهار داشت: اذعان داریم که مشاوران جوان در روند فعالیت خود با مشکلات و مقاومت هایی مواجه هستند اما با این حال، برخی از آنان عملکرد رضایت بخشی داشته اند و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را کرده اند.

نشست نقد و ارزیابی عملکرد مشاوران جوان فرمانداری ها برگزار شد

علی نصیبی افزود: عملکرد برخی دوستان بینابینی بوده و در بعضی شهرستان ها نیز مشاوران جوان فرمانداری ها، عملکرد مطلوبی نداشته اند.

مشاور جوانان استاندار گفت: هر چند که در برخی شهرستان ها انتظار همکاری بیشتری با مشاوران جوان را داشته ایم، اما برخی دوستان نیز میبایست در راستای تاثیرگذاری بیش از پیش این حوزه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما در سال 93، چه در سطح استان و چه شهرستان ها، راه اندازی ارکان و کارگروه های حوزه مشاور جوان، تلاش در جهت تهیه بانک اطلاعاتی از جوانان صاحبنظر، ارتباط با فعالان غیردولتی علاوه بر جوانان شاغل در ادارات، و .... بوده است.

رئیس گروه مشاور جوان استاندار اظهار داشت: لیکن سال 94، سال پویایی و تاثیرگذاری حوزه مشاور جوان و ارائه راهکارها و طرح های کاربردی براساس داشته های موجود است.

علی نصیبی افزود: لذا مشاوران جوان فرمانداری  ها می بایست با همکاری اتاق فکر خود نسبت به تهیه برنامه عملیاتی سال 94 اقدام نمایند.

وی متذکر شد: امیدواریم در سطح شهرستان ها نیز همکاری لازم با مشاوران جوان صورت پذیرد.

مشاور امور جوانان استاندار گفت: توصیه ما به برخی دوستان گریز از اقدامات کلیشه ای و صرفا تکراری است.

علی نصیبی اظهار داشت: نقد ما به برخی مشاوران جوان فرمانداری ها، کار کردن تنها با عده ای خاص و تکراری بوده، لذا از آنها میخواهیم دایره فعالیت خود را گسترش دهند.

مشاور استاندار اظهار داشت: ملاک عمل شرح وظایف ابلاغی مشاوران جوان فرمانداری ها می باشد و دغدغه ما مسائل مرتبط با توسعه استان در ابعاد گوناگون می باشد.

علی نصیبی گفت: تلاش داریم به جهت استفاده از خرد جمعی و ارزیابی مستمر فعالیت ها، نشست نقد و ارزیابی عملکرد را هر دو ماه یک بار برگزار کنیم.

مشاور جوان استاندار خاطرنشان کرد: به تناوب نیز در خلال این دو ماه در خدمت مشاوران جوان برخی فرمانداری ها به جهت برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد صورت گرفته در آن شهرستان هستیم.

وی متذکر شد: جلسات ما منحصر به نقد نیست و ارائه راهکار و همفکری جهت فعالیت مناسبتر، از محورهای اصلی فعالیت است.

علی نصیبی در پایان سخنان خود، برآیند فعالیت مشاوران جوان فرمانداری ها را مثبت دانست و ضمن ابراز امیدواری برای فعالیت پویا تر در برخی شهرستان ها، اظهار داشت: نقدهای ما کتمان کننده تلاش های دوستان در عین وجود موانع نیست لیکن معتقدیم از ظرفیت های موجود استفاده لازم نشده است.

 

 


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1043
  • کد خبر : 7063