عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حوادث چهارشنبه سوری امسال کاهش چشمگیر داشته است

مدیرکل دفتر امورشهری وشواهای استانداری گلستان:

حوادث چهارشنبه سوری امسال کاهش چشمگیر داشته است

مدیرکل دفتر امورشهری و شواهای استانداری در گفتگو با خبرنگاران از کاهش چشمگیر حوادث مراسم چهارشنبه سوری امسال خبر داد.

عبدالرضا چراغعلی گفت: بنا بر گزارش واصله از شهرداریهای تابعه استان گلستان در چهارشنبه سوری امسال تعدادکل ماموریت نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداریهای استان 265 نفر بوده است.

وی با اعلام اینکه لاستیک ، ضایعات ، چوب از جمله موارد عمده احتراق این آتش سوزیها بوده است گفت: بیشترین موارد حوادث رخ داده به ترتیب در گنبدکاووس با 74 حادثه ، گرگان با 60 حادثه و کلاله با 50 حادثه بوده است.

چرغعلی افزود: نیروهای آتش‌نشانی در این ایام در تمام شهرها در آماده‌باش کامل قرار داشتند و خوشبختانه باید بگویم که سال 93 خوشبختانه جزو سالهایی بوده است که کمترین حوادث را در استان داشته ایم و بیشتر آسیبها بصورت سطحی و سرپایی مداوا شده است.

مدیرکل دفتر امورشهری و شواهای استانداری در ادامه با تشکر از شهروندان به ویژه جوانان و خانواده‌های این افراد گفت: در یکی دو سال اخیر شرایط در چهارشنبه آخرسال خیلی بهتر شده اما متاسفانه گاهی سوءاستفاده‌هایی توسط عده‌ای کمی انجام می‌شود که امیدوارم با انجام اقدامات فرهنگی-آموزشی این مسائل نیز رفع شود.

چراغعلی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و نهادینه‌کردن فرهنگ ایمنی اظهارکرد: اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده به طوری که در هیچ سالی شرایطی مانند امسال نداشتیم.

وی افزود: این امر بیانگر این است که مردم متوجه پیامدها و تبعات ناشی از استفاده نادرست از موادمحترقه و ... هستند که باید در این راستا از شهروندان قدردانی کرد.

چراغعلی در خاتمه همچنین ابراز امیدواری کرد که در روزهای باقی مانده از سال 93 نیز هیچ‌گونه حادثه‌ای در سطح شهرهای تابعه استان رخ ندهد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 846
  • کد خبر : 7245