عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند در سال جاری برگزار شد

به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

نخستین جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند در سال جاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری برگزار شد.

رضا مروتی بر ضرورت و اهمیت مدیریت پسماند تاکید کرد و گفت : در مدیریت پسماندها دستگاههای مختلفی دخیل هستند که باید با هماهنگی و همدلی با یکدیگر مشارکت و همکاری نمایند.

رئیس کارگروه استانی مدیریت پسماند گفت: در بحث مدیریت پسماند ما نیازمند حمایت و همکاری هستیم و اگر بخواهیم به صرف وظایف قانونی خود بسنده کنیم کافی نیست و لذا باید به یکدیگر کمک کنیم تا کارها بهتر از گذشته رو به جلو رود.

در ادامه این جلسه دبیر کارگروه استانی مدیریت پسماند در ارائه گزارشی گفت: در سطح چهارده شهرستان استان، کارگروههای شهرستانی مدیریت پسماند فعال هستند.

اسماعیل مهاجر افزود: از اذر ماه سال 92 لغایت پایان سال 93 درمجموع تعداد 50 جلسه در سطح شهرستانهای تابعه استان برگزار شده است که %75 از مصوبات آن تحقق یافته است.

در این جلسه همچنین دستگاهها شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، دفتر امورشهری و شوراهای استانداری، سازمان مدیریت پسمان شهرداریهای استان، شرکت آریازیست پاک،شرکت آب و فاضلاب شهری استان آخرین گزارش های پیشرفت موارد کاری خود در زمینه مدیریت پسماند و فاضلاب را ارائه نمودند و در ادامه با بحث و بررسی موارد مطروحه، تصمیم گیریهای لازم صورت پذیرفت.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 835
  • کد خبر : 7834