عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زنان جامعه ما است

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زنان جامعه ما است

سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زنان جامعه ما است

 مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت : سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) در بخش های خانه داری، تربیت فرزندان، گذشت و ایثار ، فعالیت های سیاسی و ... بهترین الگو برای زنان جامعه ما است.

فائزه عبداللهی در همایش بانوان شهرستان گنبد به زنان جامعه توصیه کرد: باید به گونه ای عمل کنیم، تا فاصله عمل ما با سیره و روش زندگی حضرت فاطمه(س) در خانواده و جامعه هر روز کوتاهتر شود.

وی در ادامه زنان خانه دار را از جمله مدیران موفق جامعه دانست و گفت: زنان اگر مدیران موفقی در خانه نباشد قطعا امورات زندگی و خانواده آنان دچار مشکل خواهد شد.

عبداللهی افزود: آنان علاوه بر یک مدیر خوب در خانواده، مربیان خوبی برای تربیت فرزندانشان در جامعه هستند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در ادامه تجملات را یکی از معضل امروز خانواده ها بیان کرد و گفت: امروزه خانواده ها به سمت تجمل گرایی پیش می روند که این آفت بزرگ برای خانواده ها به شمار می رود.

وی گفت: در شرایطی که همه ما باید در جهت صرفه جویی گام برداریم متاسفانه راه تجمل گرایی را در پیش گرفته ایم و هر روز مشکلی بر مشکلات خانواده ها و جامعه افزوده می شود.

عبداللهی طی سخنانی اصلاح الگوی مصرف ، تغییر در سبک زندگی و گرایش بیشتر به سبک زندگی اسلامی ، همدلی و همگرایی را رمز موفقیت خانواده ها عنوان کرد.

در پایان این همایش با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری , فرماندار شهرستان گنبد و دیگر مسئولین شهرستان از زنان تاثیر گذار این شهرستان تجلیل شد.

سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زنان جامعه ما است

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1528
  • کد خبر : 7835