عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان می توانند همدلی و همزبانی را برای جامعه ما به ارمغان آورند

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری گلستان:

زنان می توانند همدلی و همزبانی را برای جامعه ما به ارمغان آورند

جلسه رابطین زنان روستایی شهرستان گالیکش  با حضور مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان , فرماندار و نمایندگان زنان تاثیر گذار روستایی این شهرستان برگزار شد.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: آن کسانی که می توانند همدلی و همزبانی را برای جامعه اسلامی ما به ارمغان بیاورند، جامعه زنان ما هستند که می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

فائزه عبداللهی در نشست رابطین روستایی شهرستان گالیکش افزود: اگر گذشت وایثار داشته باشیم وازشخصیت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بگیریم , می توانیم از بسیاری از مسائل به راحتی بگذریم همدلی کار بسیار دشوارتر از همزبانی است. شاید برخی از افراد با یکدیگر همزبانی داشته باشندولی دلهای یکرنگی نداشته باشند.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیتهای دفتر بانوان و خانواده استان در سال 93 که تدابیری برای زنان روستایی داشته است گفت :هر دولتی اگر بخواهد موفق باشد ، رمز موفقیتش در مردمی بودنش است. اگر مردم با دولتها همراهی کنند، هر دولتی می تواند موفق باشد.

عبداللهی یاد آور شد : جامعه زنان اغلب در مشارکتهای اجتماعی فعال ترند. با اینکه بسیاری از زنان روستایی دارای مشغله های فراوان در امور مختلف هستند ولی ما به حقیقت می بینیم حضورشان در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی بسیار جدی است.

وی سپس خطاب به زنان حاضر در جلسه گفت: می طلبد که این نشست ها مطالب آموزشی را برا ی شما به عنوان زنان تاثیرگذار روستایی به دنبال داشته باشد تا اطلاعات شما به روز شود و اطلاعات کافی درباره فعالیتهای حوزه روستایی داشته باشید تا از تسهیلات و امکاناتی که دولت برای مردم روستا قائل شده است خوب بهره ببرید .

عبداللهی تاکید کرد : اگر بخواهید پیشرفت کنید، باید زنان و مردان روستا با هم پیشرفت کنند.که در این صورت نتیجه مثبت به دنبال خواهد داشت

قابل ذکر است در پایان این جلسه فائزه عبداللهی مدیر کل دفتر امور بانوانو خانواده استانداری به اتفاق قاضوی ، بخشدار لوه ، کارشناس و مشاور بانوان و روابط عمومی فرمانداری گالیکش از طرح ابریشم بافی روستای قلی تپه و طرح قالی بافی ابریشم روستای تراجیق بازدید بعمل آوردند.

در این بازدیدها وی ضمن آشنایی از نزدیک با این زنان و طرح های اجرا شده توسط آنها به گفتگو با آنان پرداخت.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 907
  • کد خبر : 7997