عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش آموزشی شهرداران مدارس استان برگزار شد


همایش آموزشی شهرداران مدارس استان برگزار شد

همایش آموزشی شهرداران مدارس استان برگزار شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از برگزاری جلسه آموزشی شهرداران مدارس در سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان خبرداد.

عبدالرضا چراغعلی ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه آموزشی شهرداران مدارس با بیان این مطلب که این برنامه با مشارکت اداره کل اموزش و پرورش استان برگزار شده، افزود: طرح شهرداران مدارس در سال تحصیلی جاری در تعدادی مدارس استان به صورت نمادین برگزار شد.

وی با اعلام این نکته که طرح شهرداران مدارس با هدف پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی در حوزه خدمات شهری با کمک خانواده ها ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: ارتقا سطح اطلاع دانش آموزان وقشر جوان از برنامه های اصلی این طرح به شمار می رود.

وی آموزش و پرورش را دروازه تبادلات اجتماعی در شهرهای توسعه یافته و توسعه نیافته دانست و تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال تحصیلی پیش رو در سطح گسترده تری در اکثر شهرهای استان با مشارکت آموزش و پرورش و استانداری این طرح اجرا می شود.

چراغعلی با بیان این مطلب که در طرح شهرداران مدارس دانش آموزان با فرایند های مدیریت شهری آشنا می شوند، افزود: آمادگی نسل جوان برای حضور در عرصه های مدیریتی از دیگر مزایای این طرح است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری در خاتمه یادآور شد: تا پایان دوره تحصیلی سال جاری دانش آموزان یک دوره آموزشی دیگر برگزار می شود ضمن اینکه تمامی برنامه ریزی ها برای برگزاری این طرح در سال آتی صورت گرفته و امیدواریم که با مشارکت شهرداران و شوراهای استان نسلی جوان و علاقمند را برای حضور در عرصه مدیریتی استان آماده کنیم.

این همایش؛ طی هماهنگی های بعمل آمده و با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش و دفتر امور شهری وشوراهای استانداری و سازمان آتش نشانی گرگان در محل سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی واقع در سایت اداری استانداری همایش آموزشی شهرداران مدارس دخترانه سطح استان برگزار گردید.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 789
  • کد خبر : 8148