عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرانه اقتصادی گلستان 0.47 درصد کشور است

معاون برنامه‎ریزی استانداری گلستان در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر:

سرانه اقتصادی گلستان 0.47 درصد کشور است

سرانه اقتصادی گلستان 0.47 درصد کشور است

 علی مرگدری پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته کار و کارگر با نمایندگان جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: سرانه اقتصادی استان گلستان 0.47 سرانه کشور است.

وی تصریح کرد: ما در موضوعات سرمایه‎گذاری و پذیرش سرمایه گذاری با مشکل زیادی در استان رو به رو هستیم و این موضوع جزء سرطان‎های مشکلات گلستان به حساب می‎آید.

معاون برنامه‎ریزی استانداری گلستان گفت: ما در خرد جمعی استان گلستان با مشکلات اساسی رو به رو هستیم و «نمی‎شود» و شخصیت منفی گلاویری تمام قد در استان گلستان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

مرگدری ابراز داشت: در استان گلستان در صنعت مرغ و مرغداری و کشتارگاه‎ها بیش از 18 میلیون قطعه مرغ گوشتی ظرفیت داریم اما با کمتر از یک سوم از این ظرفیت فعالیت داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که در امسال صادرات مرغ به 15 هزار تن برسیم، گفت: به دنبال این هستیم که 900 هزار تن سیب زمینی از استان گلستان صادر شود.

معاون برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری گلستان خاطر‎نشان کرد: صنایع شیر کمتر از 21 درصد ظرفیت خود فعال است و باید به این موضوع توجه شود.

مرگدری با بیان اینکه همه دستگاه‎ها مکلف بر اجرای قانون هستند، گفت: امسال مقام مظعم رهبری سال را تحت عنوان معرفی کرد و تعبیر من این است که ما باید فهم درستی از مشکلات و کمبود‎ها داشته باشیم.

وی ابراز داشت: ملت و دولت باید تلاش کند به درک و فهم درستی از وضعیت موجود برسند و راه‎ حل‎های مناسبی برای برون رفت این مشکلات ایجاد کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: درک همدلی و همزبانی بین دولت و ملت باید پیوسته شود و در سال 94 اگر بخواهیم به فرامین مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشیم باید به مسائل اقتصادی توجه کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 788
  • کد خبر : 8177