عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال گذشته بیش از 31 هزار نفر تحت پوشش مراکز درمان اعتیاد استان قرار گرفتند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

در سال گذشته بیش از 31 هزار نفر تحت پوشش مراکز درمان اعتیاد استان قرار گرفتند

در سال گذشته بیش از 31 هزار نفر تحت پوشش مراکز درمان اعتیاد استان قرار گرفتند

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در سال 93 تعداد 31 هزار و 260 نفر مراجعه کننده در 188 مركز درماني و كاهش آسيب استان تحت پوشش درمان اعتیاد قرار گرفته اند.

"سید احمدی حسینی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، افزود: از اين تعداد بیش از 15 هزار نفر در مراكز درمان سرپايي سوء مصرف مواد مخدر با داروهاي آگونيست ، بیش از 5 هزار نفر در مراكز اقامتي ميان مدت ، بیش از 8 هزار نفر در مراكز كاهش آسيب و 1447 نفر در زندانهاي استان تحت پوشش قرار گرفته اند .

وی بیان کرد: اولين كميته درمان، حمايتهاي اجتماعي استان در سال 1394 برگزار گرديد در اين جلسه سند ابلاغي از سوي ستاد مبارزه با مواد مخدر مورد بررسي قرار گرفت تا نسبت به اجرايي شدن اين سند در استان اقدام گردد و مقرر شد كارگروه سه نفره متشكل از كارشناسان دبير خانه شوراي هماهنگي و معاونتهاي درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشكي ستاد با همكاري ديگر دستگاهها نسبت به تهيه برش استاني سند مذكور اقدام كنند .

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان كرد : در سال 1393 اقدامات خوبي در حوزه درمان، كاهش آسيب و حمايتهاي اجتماعي با همراهي ، همكاري و مشاركت دستگاه هاي عضو كميته و سازمانهاي مردم نهاد صورت پذيرفت که تلاش خواهیم کرد این روند را در سال 94 به شکل مطلوبتری ادامه دهیم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .