عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبات مدیریتی لازمه توسعه برنامه ریزی شهرهای استان است

مدیرکل دفتر امور شهری و شواهای استانداری گلستان:

ثبات مدیریتی لازمه توسعه برنامه ریزی شهرهای استان است

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان ثبات مدیریتی را لازمه توسعه برنامه ریزی شهرهای استان دانست و گفت: در بررسی های انجام شده، گلستان کمترین تغییرات شهرداران را در مقایسه با سایر استان ها داشته و از این رو استانی پیشرو در ماندگاری شهرداران است.

 عبدالرضا چراغعلی، عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تائید طرح سوال از شهردار بندرترکمن گفت: از سوی اعضای شورا سوالاتی مطابق قانون از شهردار بندرترکمن شده، شهردار مکلف است در مدت قانونی به سوالات اعضای شورا پاسخ دهد.

این مسئول گلستانی با تاکید بر این نکته که با جابه جایی بدون منطق شهرداران استان مخالف هستیم، افزود: شوراها باید در کنار شهرداران با همدلی، وفاق و سخت کوشی نسبت به پیشبرد اهداف عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرهای استان همت گمارند.

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان در خصوص صدور زمان حکم شهردار جدید کردکوی و نوده خاندوز، گفت: صدور احکام شهرداران یاد شده مراحل قانونی را سپری می کند؛ به زودی شهرداران این دو شهر معارفه خواهند شد.

از برگزار شدن گردهمایی مدیران دفاتر شهری استان ها در تبریز خبر داد و گفت: مطابق مباحث مطرح شده از سوی مدیران کل سایر استان های کشور، موج تغییرات شهرداران در شهرهای کشور ادامه دارد از این رو گلستان تقریبا کمترین جابه جایی شهرداران را به خود دیده است.

وی اصلاح قانون پسماندها، تهیه و تدوین قانون ایمنی و آتشنشانی های کشور، ایجاد ستاد بحران در شهرداری ها، نحوه منطقه بندی و درجه بندی شهرداری و بودجه شهرداری های کشور را از جمله مباحث طرح شده در این نشست تخصصی اعلام کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 998
  • کد خبر : 8672