عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حراستها الگوی رفتاری کارکنان سازمانها هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

حراستها الگوی رفتاری کارکنان سازمانها هستند

حراستها الگوی رفتاری کارکنان سازمانها هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حراستها چشم و چراغ هر سازمانی هستند، از اینرو باید الگوی رفتاری مناسبی برای کارکنان سازمانها باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در گردهمایی سراسری مدیران حراست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از سرمایه سازمانی که شامل نیروی انسانی و تأسیسات سازمان می شود از مهمترین وظایف شما حراستها می باشد.

وی ادامه داد: محافظت از سازمان و جلوگیری از نفوذ آفتها به داخل سیستم، تشخیص و شناخت آفت های درون سازمانی از دیگر وظایف شما حراستها است، ضمن اینکه شما به عنوان چشم و گوش مدیریت سازمان باید ارتباط تنگاتنگی با مدیر مجموعه خود داشته باشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر نقش پیشگیرانه حراستها، خاطرنشان کرد: اگر مسئولین سازمانها و حراستها در مواجهه با فساد در هر دستگاهی، در همان ابتدای کار اطلاع رسانی و پاکسازی کنند، از وقوع فسادهای مالی بسیاری جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه بر حضور فعال و نظارت حراستهای شرکتهای صنعتی در تمامی پروژه ها تأکید کرد و یادآور شد: اگر امروز تمامی ظرفیت شهرکهای صنعتی مورد استفاده قرار نمی گیرد و بسیاری از کارخانه ها و پروژه ها کار را نیمه کاره رها کرده اند، بدلیل همین عدم نظارت کافی در این حوزه است.

طهماسبی در پایان به بیان ویژگیهای استان گلستان پرداخت و با اشاره به جمعیت 40 درصدی اهل تسنن استان، گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب در کشور برشمرد.

حراستها الگوی رفتاری کارکنان سازمانها هستند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .