عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وجود خانه های سلامت و امید باعث ارتقاء شاخصه های بهداشتی درمانی خواهد شد

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان :

وجود خانه های سلامت و امید باعث ارتقاء شاخصه های بهداشتی درمانی خواهد شد

وجود خانه های سلامت و امید باعث ارتقاء شاخصه های بهداشتی درمانی خواهد شد

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در آیین افتتاحیه خانه سلامت و امید شهرستان بندرترکمن گفت : وجود خانه های سلامت و امید باعث ارتقای بیشتر شاخصه های بهداشتی درمانی خواهد شد.

فائزه عبداللهی در این مراسم ضمن اشاره به واقع دردناک آل سعود در یمن اذعان داشت : دنیا سکوت کرده در برابر کشتار زنان و کودکان بی دفاع یمن ,سکوت دنیا در برابر این وقایع سکوت معنی داریست . و این سکوت سکوتی نابخشیدنی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مجموعه جمعیت هلال احمر به شعار سال ۹۴ جمعیت که «انسان مهربان، دنیای آرام» نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: کمک رسانی به دیگران یکی از شاخه های کرامت انسانی , نوع دوستی و مهربانی است که در نیروهای امداد و نجات بسیار پررنگ دیده می شود .

عبداللهی ادامه داد : ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم به همنوع خود کمک و یاری رسانیم ایثار ,فداکاری و از خود گذشتگی در زندگی بزرگان دینی بسیار دیده شده است باید از فرامین و دستورت اسلامی الگو بگیریم.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در مراسم افتتاح اولین مرکز پیشگیری –کنترل -درمان که تحت عنوان خانه سلامت و امید توسط خیرین در بندرترکمن راه اندازی شدگفت : اقدامات خداپسندانه خيرين در حوزه هاي مختلف از جمله در مباحث مربوط به بهداشت و درمان٬ قابل تقدیر است و نشان دهنده احساس مسئوليت مردم در قبال سلامت جامعه می باشد.

وی طی سخنانی کار و تلاش در عرصه های خیریه را موهبتی دانست که خداوند به برخی بندگان عطاء می فرماید.

عبداللهی مشارکت و حمایت سازمانهای مردم نهاد و همکاری این سازمانها را بسیار کمک کننده عنوان کردو گفت امید است به کمک افراد نیکوکار که دغدغه حل مشکلات جامعه را دارند در رفع موانع بخشهای مختلف از جمله بخش سلامت ,اجتماعی , فرهنگی و ... قدم های مؤثری برداشته شود .

شایان ذکر است : تمام هزینه راه اندازی خانه سلامت در شهرستانهای بندرترکمن و بندرگز از سوی خیرین تامین شده است که در زمینه کمک به بیماران سرطانی فعالیت می کند.

همچنین دربندرترکمن همزمان با افتتاح خانه سلامت و امید ، کلینیک فیزیوتراپی که توسط خیرین آماده شده است نیز افتتاح شد.

آیین افتتاحیه خانه سلامت و امیدشهرستان بندرترکمن با حضور رئیس جمعیت هلال احمراستان, مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان, فرماندار بندر ترکمن ومسئولین استانی و شهرستانی , اعضای جمعیت هلال احمرو خیرین برگزار شد .

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 956
  • کد خبر : 8931