عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وجود اقلیم و اقوام مختلف از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت است


وجود اقلیم و اقوام مختلف از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت است

وجود اقلیم و اقوام مختلف از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت : وجود اقلیم های گوناگون و اقوام مختلف از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت است.

"رضا مروتی" در دومین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 ، با اشاره به  مشکلات و کمبودهایی که در زیرساخت ها وجود دارد ، افزود : باید با عزم همگانی و تغییر نگرش در عمران و شهرسازی بسیاری از معضلات شهری را حل کرد .

وی به مناسب سازی محیط شهری اشاره کرد و گفت: معلولیت مسئله ای فراتر از حد تصور نیست و باید فضا و محیط برای جانبازان ، معلولین و سالمندان قابل دسترسی باشد و مسئوولین در این زمینه باید توجه لازم را داشته باشند.

مهندس مروتی در بخش دیگری از سخنان خودگفت : در حال حاضر 50 پروژه عمرانی در شهرستان بندرگز در حال اجراست و باید  نظارت کیفی و کمی بر روی این پروژه ها صورت گیرد و گزارشات آن در سامانه نظارت بر پروژه های عمرانی ثبت تا با اطلاعات صحیح  و به موقع بتوان برنامه ریزی مناسب انجام شود .

وی در ادامه از عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بندرگز در نوروز 94 تقدیر کرد و افزود : اقدامات بسیار خوبی در بندرگز صورت گرفت و باید از همه مسوولین فعال در این ستاد تشکر کرد.

مروتی اظهار داشت : باید برای حضور گردشگر و جذب سرمایه گذار ، امکانات و تسهیلات مناسب فراهم ساخت .

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد : در شهر باید توجه و نگاه ویژه ای به محیط زیست داشت و با دید توسعه پایدار به موضوع  نگاه کرد .

مروتی تاکید داشت : اگر الزامات زیست محیطی لحاظ شود در استان نیز حمایت های لازم صورت می گیرد .

وی ، با اشاره به وجود مشکلات ساخت و ساز های غیرمجاز و حاشیه نشینی افزود : شهرداران و اعضای شوراهای شهر نگاه ویژه ای در این زمینه داشته باشند و با افزایش معاملاتی جرائم ، باعث تشویق مردم شده تا از مسیر درست استفاده نمایند .

وی تاکید کرد : شهرداران گسترش شهر را در سطح دنبال کنند و نوسازی بافت های فرسوده را در دستور کار خود قرار داده تا عدالت در استفاده از امکانات شهری رعایت شود و از زمان و امکانات استفاده بهینه صورت گیرد .

وجود اقلیم و اقوام مختلف از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت است

 

وجود اقلیم و اقوام مختلف از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 832
  • کد خبر : 9067