عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز برگزار شد


جلسه هماهنگی آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز برگزار شد

جلسه هماهنگی آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز برگزار شد

جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با حضور جمعی از مدیران استانی و رؤسای دانشگاهها برگزار شد.

"علی اصغر طهماسبی" در این جلسه با بیان جملاتی در خصوص فضائل نماز گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز در استان گلستان یک اقدام ارزنده و ماندگار فرهنگی خواهد بود و باید از این فرصتی که نصیب استان شده نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: اصل برنامه اختتامیه شاید در یک نصف روز به اتمام برسد اما برای برگزاری آن از حدود شش ماه پیش در سطح استان جلسات مختلفی برگزار و زحمت های زیادی کشیده شده است.

طهماسبی در خصوص تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری جشنواره ای در این سطح با حضور هنرمندان طراز اول کشور، اظهار کرد: 50 درصد از کل هزینه آیین اختتامیه بر عهده ستاد اقامه نماز کشور بوده، 50 درصد باقیمانده بر عهده ستاد اقامه نماز استان و فرمانداریها می باشد.

وی اضافه کرد: برخی از دستگاهها بودجه فرهنگی دارند و موظف به هزینه این بودجه در مسائل فرهنگی هستند ، که انتظار داریم جهت هر چه بهتر برگزاری این جشنواره در استان پای کار آمده و در حد توانشان گوشه ای از کار را بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم اینهمه کار فرهنگی که در دولت تدبیر و امید انجام می شود، اما باز هم عده ای فعالیتهای فرهنگی را پاشنه آشیل دولت می دانند که این بی انصافی است.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری نماز به میزبانی استان گلستان در زمینه فیلمنامه نویسی، پویانمایی، محصولات چند رسانه ای، تولیدات سخت افزاری، رمان، عکس، فیلم کوتاه و فیلم مستند با حضور پرشکوه هنرمندان و چهره های برجسته هنر کشور و استان، خرداد ماه جاری در گرگان برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .