عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان نقش بی بدیلی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

بانوان نقش بی بدیلی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند

بانوان نقش بی بدیلی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به نقش تأیین کننده بانوان در تربیت فرزند، زنان بیشترین نقش را در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست زنان فرهیخته استان که پیش از ظهر امروز در گرگان برگزار شد اظهار کرد: در حوزه آسیبهای اجتماعی با وجود شبکه های اجتماعی و ماهواره ها متأسفانه آسیب پذیری خانواده بیشتر شده و نقش زن به عنوان سنگردار هویت خانواده، در پیش گیری از آسیبها بسیار تأیین کننده است.

وی با اشاره به حضور موفق بانوان در مناسبتهای اجتماعی، افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل عظیم بانوان به عنوان یکی از دو بازوی پرتوان جامعه از انقلاب اسلامی تا به امروز بسیار پررنگ و خاطره ساز بوده است و هر وقت که تصاویر دوران انقلاب را مرور می کنیم می بینیم که زنان شجاع ما چگونه در راهپیمایی ها و مبارزات بر علیه طاغوت زمان حضور داشتند.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان با تأکید بر نقش هدایتگری و تشویق کنندگی رزمندگان اسلام از سوی بانوان ادامه داد: در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز این بانوان ما بودند که با هدایت ، حمایت و تشویق فرزندان و همسران خود، آنها را بدرقه جبهه های حق علیه باطل می کردند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بانوان ما امروز در الگوپذیری از حضرت زهرا(س) و بی بی زینب(س) سرآمد همه زنان جهان هستند و عشق به اسلام و اهل بیت در وجود زنان جامعه متبلور است.

وی در ادامه ارتقاء امور تربیتی خانواده، تعمیق باورهای دینی با رویکرد توسعه، اصلاح فرهنگ مصرف در خانوارها، تأمین سلامت و امنیت غذایی افراد خانواده و ایجاد فضای امن و آرام در محیط خانه را از مهمترین وظایف بانوان مسلمان ایرانی برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با تأکید بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت بانوان در جامعه اسلامی ایران گفت: امروز شاهد حضور مدیران زن موفق در سطوح مختلف مدیریتی کشور هستیم و می بینیم که زنان ما در مدیریت، هیچ چیز از مردان کمتر ندارند و تاکنون حلال بسیاری از مشکلات بوده اند.

طهماسبی در پایان با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفند ماه 94 بیان کرد: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات می تواند مشت محمکی بر دهان غربیها و یاوه گویان باشد و قطعاً بانوان این سرزمین نقش تأیین کننده ای در این حضور حداکثری خواهند داشت.

بانوان نقش بی بدیلی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .