عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی اساس کار مبارزه با مواد مخدر است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی اساس کار مبارزه با مواد مخدر است

فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی اساس کار مبارزه با مواد مخدر است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: اساس مبارزه با مواد مخدر اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پیشگیرانه است.

"سید احمد حسینی" در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول با اشاره به خطر اعتیاد در خانواده ها خاطر نشان کرد : اولین و بزرگترین خطر برای نهاد خانواده خطر آلوده شدن فرزند یا همسر به مواد مخدر است و خانواده ها همواره در معرض آسیب های اجتماعی همانند مواد مخدر قرار دارند.

وی افزود:استکبار جهانی به دنبال گرفتن انتقام و ضربه زدن به کشورهایی نظیر ایران است که در جبهه حمایت از مظلوم و استکبار ستیزی قرار دارند از این رو آنها نقشه ها و طرحهای زیادی دارند که فروپاشی و نابودی اساسی ترین رکن اجتماع یعنی خانواده را در دستور کار خود قرار داده اند.

حسینی افزود : باید تمام افراد جامعه به این باور برسند که مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی آن تهدیدی جدی برای جامعه است و بر این اساس باید تلاش جدی در حوزه پیشگیری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است خاطرنشان کرد:  تعداد زیاد شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدرکشور، درستی این ادعا را ثابت می کند.

حسینی در پایان گفت: امیدواریم با همت مسوولان و مشارکت مردم جامعه ای عاری از اعتیاد داشته باشیم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .