عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غرب نگران دست‌یابی ایران به حق قانونی خود است

ناطق‌نوری در گرگان:

غرب نگران دست‌یابی ایران به حق قانونی خود است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی‌ها نگران حل شدن مشکلات هسته‌ای و رسیدن ایران به حق قانونی خود هستند.
حجت‌الاسلام "علی‌اکبر ناطق‌نوری"  در گردهمایی بزرگ روحانیون شیعه و سنی استان گلستان در حوزه علمیه امام خمینی گرگان اظهارداشت: عوامل مختلف در انتخابات اخیر در کنار هم قرار گرفتند و موجب شدند پس از سالها دوباره یک فرد روحانی بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شود.
وی افزود: مردم پس از انتخابات به این نتیجه رسیدند یک فرد غیر قابل پیش بینی رفت و یک فرد غیر قابل پیش‌بینی آمد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: روحانی یک فرد فاضل و عالم است که سالها دبیر شورای عالی امنیت ملی و 20 سال نماینده مجلس شورای اسلامی بود و هشت سال هم در جنگ تحمیلی حضور داشت.
ناطق‌نوری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: وقتی مذاکرات هسته‌ای آغاز می‌شود رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسات ناراحت می‌شود، دلیل عصبانی شدن نتانیاهو و برخی از کشورهای منطقه برگزاری مذاکرات هسته‌ای نیست.
به گفته وی، آنها نگران حل شدن مشکلات هسته‌ای و رسیدن ایران به حق قانونی خود هستند.
رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران جزء ان‌پی‌تی است تاکید کرد: دستیابی به حقوق مسلم هسته‌ای صلح‌آمیز حق قانونی ملت ایران است.
ناطق‌نوری در ادامه با اشاره به وحدت شیعه و سنی در ایران، گفت: 10 سال حیات امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه‌افکنی منافقین، کوموله‌های و گروه‌های مختلف و هشت سال جنگ تحمیلی بوده‌ایم که در تمامی این سالها ملت ایران شهید شدند.
وی تصریح کرد: در این سالها شیعه و سنی اعم از فارس، ترک ، ترکمن، بلوچ، عرب و تمامی قومیت‌ها و حتی مسیحیان و زرتشتیان در کنار یکدیگر ایستادند و از کشور دفاع کردند.
رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: با اینکه همه دنیا علیه ما بودند یک وجب خاک خود را از دست ندادیم اما در زمان قاجار و پهلوی بخش‌هایی از سرزمین ما جدا شدند.
ناطق نوری تاکید کرد: وقتی امام و ولایت فقیه حکومت را در دست گرفتند یک مجب از خاک این سرزمین جدا نشد بنابراین ولایت فقیه یک نعمت الهی برای ملت ایران بود.
وی اضافه کرد: این وحدت و هماهنگی شیعه و سنی در کشور موجب عزت ملت ایران شده و دشمن هم با درک این موضوع مهم شیطنت‌های زیادی را انجام می‌دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی آدم‌های مزدور و افراطی به نام القاعده را علم کرده و به جان مسلمانان انداختند و با کشتار آنها بین شیعه و سنی تفرقه اندازند.
ناطق‌نوری در خصوص وضعیت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سال 1355 برای انجام مناسک حج به عربستان رفتم در آنجا یک جوان سوری وقتی فهمید من ایرانی هستم ایران را برادر یهود خطاب کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: ما اینقدر خوار و ذلیل بوده‌ایم اما امام(ره) به ما عزت داد و مردم هم در این راه همراه ایشان بودند.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2243
  • کد خبر : 283