عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهپیمایی 13آبان در استان گلستان برگزار شد


راهپیمایی 13آبان در استان گلستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی گرامیداشت 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز دوشنبه در گرگان و دیگر شهرهای استان گلستان برگزار شد.

دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و اقشار مختلف مردم مناطق مختلف استان گلستان با شرکت در این راهپیمایی و حرکت در مسیرهای اعلام شده با سردادن شعارهای ضد استکباری و مقابله با ظلم ستیزی بار دیگر خشم و انزجار خود را از توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی و هم پیمانانش اعلام کردند.
در گرگان مرکز استان گلستان این مراسم ساعت 9صبح از محل میدان شهرداری آغاز و راهپیمایان در مسیر خیابان شهید بهشتی حرکت کرده و در مقابل مصلی وحدت گرگان تجمع کردند.
حضور مدیران ارشد استانی در کنار اقشار و گروه های مختلف مردم جلوه ای خاص به این مراسم داده بود.
سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین "قربان جلال" مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان بوده است
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان گفت: مبارزه با استکبار جهانی منطقی است که در دین، روایات، قرآن و بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل بر آن تاکید شده است.
حجت الاسلام والمسلمین "قربان جلال" روز دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار در گرگان اظهار کرد: این مساله مبنای عملکرد نظام اسلامی و بسیار محکم و قابل دفاع است.
وی افزود: امروز امریکا به این نتیجه رسیده است که نظام اسلامی ایران در معادلات و تحولات منطقه نقش اساسی دارد.
جلال تصریح کرد: امریکایی ها باید بدانند که انقلاب ما امروز کودک دیروز نیست و آنها خوب می دانند که انقلاب ما دو روز دیگر از هم پاشیده نخواهد شد.
وی با اشاره به مساله هسته ای نیز گفت: موارد مربوط به مساله هسته ای ایران برای امریکا و هم پیمانان این کشور بهانه ای بیش نیست و در بسیاری از توطئه ها علیه کشورمان این موضوع را بهانه می کنند.
جلال یاداور شد: اگر مساله هسته ای در کار نبود آنان موضوع دیگری را بهانه قرار می دادند.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان گفت: ما با امریکا تفاوت ماهیتی داریم، امریکا نظام استکباری است و خود را ابرقدرت و بر تمامی کشورهای جهان مسلط می داند.
به گفته وی، به جرات می توان اذعان داشت تنها نظامی که امروز مقابل نظام استکباری ایستاده ، نظام جمهوری اسلامی ایران است.
جلال اضافه کرد: ما با امریکا در اصل و اساس اختلاف داریم و نباید گفته شود که تمام مشکلات ما بخاطر نداشتن ارتباط با امریکا است.
وی اظهار کرد: باید دقت کنیم ایا کشورهایی که با امریکا ارتباط داشته اند دچار مشکلات اقتصادی واجتماعی شده یا نشده اند.
جلال در پایان با اشاره به شعار ˈهیهات من الذلهˈ امام حسین (ع) در روز عاشورا گفت: ما ملتی هستیم که محرم و عاشورا را در 34سال عمر انقلاب اسلامی و شعارش نشان داده ایم و حرف و کلام ما در مقابل امریکا براساس این شعار می باشد.
در این مراسم قطعنامه سراسری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت و شرکت کنندگان با تکبیر ،آن را تایید کردند


تأیید کننده خبر : mohammadabadi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2834
  • کد خبر : 287