عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صداوسيما در اجراي هدفمندي يارانه ها با جديت وارد مي شود


صداوسيما در اجراي هدفمندي يارانه ها با جديت وارد مي شود

مدیركل صداوسیمای مركز گلستان گفت : سازمان صداوسیما در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با جدیت وارد می شود .
به گزارش روابط عمومی استاندای گلستان ، بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری به بیان برنامه های سازمان صدا و سیما در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها پرداخت .
وی افزود : با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به اینكه مهمترین برنامه های دولت در حوزه اقتصادی بوده است ، صداوسیما تمام توان و همت خود را برای كمك به دولت در اجرای برنامه ها خواهد داشت .
عبدالحسینی اظهار كرد : سیاستهای كلی سازمان به استانها ارسال شده و در تلاش هستیم در بخشهای تبیینی و تهییجی موضوع هدفمندی یارانه ها به دولت كمك كنیم تا بتواند مرحله دوم را به خوبی اجرا كند .
وی با بیان اینكه ستادهای هدفمندی یارانه ها در سازمان صداوسیما در تهران فعال شده اند ، خاطرنشان كرد : ما در استانها نیز در مباحث اجرایی در حال برنامه ریزی هستیم و سیاست های اجرایی سازمان را كه با توجه به برنامه ها و سیاست های دولت به ما ابلاغ می شود را اجرا می كنیم .
مدیركل صداوسیمای مركز گلستان تصریح كرد : امیدواریم با شروع مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با استفاده از كارشناسان استانی ، برنامه هایی داشته باشیم تا در مباحث كارشناسی بتوانیم به مسئولین استان و دولت كمك كنیم .

صداوسيما در اجراي هدفمندي يارانه ها با جديت وارد مي شود


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2873
  • کد خبر : 4