عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر ایجاد بازارچه مرزی گمیشان


تأکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر ایجاد بازارچه مرزی گمیشان

تأکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر ایجاد بازارچه مرزی گمیشان

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ایجاد بازارچه مرزی و سنتی در گمیشان تأکید کرد.

 "علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان اظهار داشت: ایجاد بازارچه مرزی و سنتی در گمیشان از مصوبات شورای عالی راهبردی استان است که باید در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی شود.

 وی با اشاره به ظرفیتهای شهرستان گمیشان در حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: دریا، گلفشان، تالاب و ... منابعی است که بسیاری از کشورها حتی یک کدام از اینها را در اختیار ندارند، حال آنکه ما همه اینها را در استان و تنها در یکی از شهرستانهای خود داریم اما از این منابع خدادادی و ظرفیتهای کم نظیر گردشگری به درستی استفاده نکرده ایم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه بر اختصاص اعتبارات لازم جهت توسعه گردشگری شهرستان گمیشان تأکید کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نام گذاري امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري گفت: براي نيل به اين مقصود بايد تغيير را از خودمان و خانواده هايمان آغاز كرده و آن را در جامعه گسترش دهيم.

 طهماسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای آغازین پیروزی انقلاب بسیاری از نخبگان و شخصیتهای برجسته کشور را به شهادت رساندند و امروز هم همین دشمنان از طرق دیگری بدنبال ضربه زدن به نظام هستند که همه باید هوشیار باشیم و با تابعیت از مقام عظمای ولایت در این برهه از زمان دشمنان خود را بشناسیم.

 وی امنیت و توسعه را دو مؤلفه اصلی توسعه پایدار خواند و تصریح کرد: اگر در كشوري امنيت نباشد عملاً هيچ سرمايه گذاري مطمئني صورت نمي گيرد و امروز بحمدالله كشورمان به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی، از امنيت كامل و پایدار برخوردار است و این نعمت و فرصت بزرگی است که از آن بهره مند شده ایم.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در تبیین شاخص های اقتصاد مقاومتی، گفت : یک اقتصاد پویا، پیشرو و رو به جلو، موجب محکم کردن پایه های اقتصادی کشور و واداشتن دشمن به عقب نشینی می شود.

 وی همچنین بر ضرورت استقرار ادارات در این شهرستان و کاهش معضلات اجتماعی تأکید کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2666
  • کد خبر : 1015