عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان بر استفاده از ظرفيت گردشگري روستايي استان تأكيد كرد


استاندار گلستان بر استفاده از ظرفيت گردشگري روستايي استان تأكيد كرد

"حسن صادقلو" گفت: استفاده از ظرفیت های خاص و ویژه روستاهای استان در حوزه گردشگری باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
ایشان در بازدید از جشنواره روستایی "روستای ازدار تپه شهرستان آزادشهر" افزود: استان گلستان با توجه به شرایط جغرافیایی خاص از ظرفیت های طبیعی و مناظر بكر و دیدنی برخوردار است كه باید نسبت به معرفی آنها به گردشگران اقدامات لازم صورت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری ۶۰ جشنواره فرهنگی روستا در ایام نوروز در استان اظهار كرد: این جشنواره ها كه با هماهنگی اداره كل امور روستایی استانداری با عنوان فرهنگ روستا برگزار شده اند، با استقبال پرشور گردشگران و مسافران روبرو بوده است.
استاندار گلستان ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در معرفی ظرفیت های گردشگری استان به ویژه در روستا نقش به سزایی داشته باشد.
دكتر صادقلو تصریح كرد: استان گلستان علاوه بر ظرفیت های مذهبی و تاریخی و طبیعی در زمینه روستایی نیز از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و می تواند پایتخت گردشگری روستایی كشور شود.
وی هدف ازبرگزاری این جشنواره ها را ایجاد شور و نشاط و همگرایی اجتماعی در روستاها و حفظ و احیای فرهنگ غنی و ریشه دار روستایی و جلوگیری از فراموشی سنت ها و آداب روستایی دانست.
استاندار گلستان با بیان اینكه تلاش می شود در این جشنواره این آداب و رسوم به گردشگران معرفی و به ماندگاری مسافران در استان كمك شود افزود: برگزاری این جشنواره ها می تواند تصویر مثبتی از گلستان در ذهن گردشگران ایجاد كند.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1346
  • کد خبر : 102