عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امنيت و آسايش و ماندگاري مسافران بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد


امنيت و آسايش و ماندگاري مسافران بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان گفت: امنیت و آسایش مسافران و در درجه بعدی ماندگاری آنها در استان بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
علی مرگدری، معاون برنامه ریزی استاندار گلستان در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: ارزان كردن سفرها، راهنمایی مسافران و استقبال خوب موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران و ماندگاری آنها می شود.
وی افزود: وقتی همه با هم تلاش كنیم و مشكلات و نقاط ضعف را برطرف كنیم منشاء خدمت هستیم.
مرگدری ادامه داد: شما كه در كمیته های ۱۳ گانه ستاد مشغول فعالیت هستید پیشانی كار هستید و فعالیت های شما دیده می شود.
وی تصریح كرد: امنیت و آسایش مسافران و در درجه بعدی ماندگاری آنها در استان بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
قربان عباسی، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این بازدید گفت: فعالیت های ۲۰ دستگاه اجرایی در قالب ۱۳ كمیته موجب شد تا میزان ماندگاری مسافران از ۲.۵ شب به ۳ شب برسد.
 وی افزود: در۴ ورودی استان اطلاعات مسافران را دریافت می كنیم، با جمع آوری این اطلاعات دریافته شد كه میزان حضور مسافران در ۳ روز اخیر و با توجه به مساعد شدن آب و هوا در استان افزایش یافته است.
عباسی اذعان كرد: از مهمترین عوامل ماندگاری مسافران میزان و نوع خدمات و اخلاق محوری است كه به صورت ویژه در دستور كار ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گرفته است.


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1307
  • کد خبر : 104