عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بارندگی های اخیر خسارت جانی در گلستان نداشته است

مقدم:

بارندگی های اخیر خسارت جانی در گلستان نداشته است

بارندگی های اخیر خسارت جانی در گلستان نداشته است

 رییس ستاد مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه بارندگی های اخیر در استان خسارت جانی نداشته و تنها بخشی از کشاورزان خسارات مالی دیده اند که از طریق بیمه پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، صادقعلی مقدم با بیان اینکه این بارندگی سبب آبگرفتگی در معابر شهرستان های مراوه تپه و رامیان شد، تصریح کرد: با اطلاع رسانی های انجام شده از طریق فرمانداری ها و صدا و سیمای استانی، شاهد کاهش ترددها و حضور مسافران در بالا دست رودخانه ها بودیم.

وی با اشاره به مواجهه متعدد مردم گلستان با سیل طی سال های گذشته، یادآور شد: خوشبختانه مردم گلستان راهکارهای پیشگیری و مقابله با سیل را فرا گرفته اند و با رعایت نکات ایمنی سبب کاهش حجم خسارات آن شده اند.

مقدم با ابراز تاسف از مشکلاتی که بارندگی برای استان مازندران بوجود آورده، گفت: متاسفانه در استان مازندران کثرت بالای مسافران، عدم مدیریت لازم و عدم جلوگیری از تردد اتومبیل ها در جاده ها موجب این خسارات شد.

لازم به ذکر است از غروب روز یکشنبه و طی 24 ساعت، در بعضی نقاط استان قریب به 50 میلی متر باران باریده است و تمامی نیروهای مرتبط اعم از اداره کل هواشناسی، مدیریت مقابله با بحران استان، فرمانداری ها و ... در حالت آماده باش بوده اند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1274
  • کد خبر : 10956