عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد اشتغال با بهبود وضعیت تولید محقق می شود

مرگدری:

ایجاد اشتغال با بهبود وضعیت تولید محقق می شود

ایجاد اشتغال با بهبود وضعیت تولید محقق می شود

 معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال با بهبود وضعیت تولید محقق می شود، گفت: تولید که درست شود اشتغال هم درست می شود.

علی مرگدری ظهر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان ، گفت: عدم پرداخت به موقع اقساط تسهیلات بانکی نباید باعث قطع دسترسی به یارانه ها شود و افرادی که به هر دلیلی برای بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانکها دچار مشکل هستند، باید همچنان به حساب یارانه های خود دسترسی داشته باشند.

وی خطاب به دستگاه های اجرایی و بانک ها خواستار تهیه چک لیست طرح های اشتغال زایی استان شد، افزود: طرح های اشتغال زایی که به کارگروه معرفی می شوند طبق این چک لیست بررسی شده تا در کمترین زمان ممکن جواب داده شود و متقاضی مدت ها منتظر جواب رد یا قبول طرح نباشد.

وی ضمن بیان این که طرح هایی که در کارگروه مطرح می شوند برای تصویب باید توجیه فنی، اقتصادی و اهلیت لازم را داشته باشند تا به مشکلی برنخورند، گفت: برای ایجاد هرچه بیشتر اشتغال باید تولید را سروسامان داد تولید که درست شود اشتغال هم درست می شود.

وی گفت: در طرح های اشتغال زایی ، طرح های مربوط به مشاغل خانگی در اولویت هستند چرا که این افراد می خواهند زندگی خود را نجات دهند و از مفاسد دوری کنند.

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد:توسعه صادرات نیز در دستور کار ما قرار دارد چرا که از این طریق نیز می توان اشتغال ایجاد کرد، البته این مورد نیاز به منابع مالی دارد که آمادگی تامین منابع را داریم.

مرگدری خاطرنشان کرد:استان در بخش سبزی و صیفی جات، مرغ، خوراک دام و طیور، مکمل ها، جوجه یک روزه و گل و گیاه توان صادرات را حتی به اروپا دارد ف فقط باید از این توان به خوبی استفاده کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .