عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان برتعامل دستگاه ها با آموزش و پرورش تاکید نمود


استاندار گلستان برتعامل دستگاه ها با آموزش و پرورش تاکید نمود

استاندار گلستان برتعامل دستگاه ها با آموزش و پرورش تاکید نمود

  به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان  استاندار گلستان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در ساخت زیربنای فرهنگ جامعه خواستار تعامل بین دستگاه ها در رفع مشکلات شد.

وی در ادامه به کمبود فضای آموزشی در شهر گرگان اشاره نمود و افزود: بحث معافیت هایی که در زمینه احداث مدارس باید اتفاق بیفتد مطرح شد و مقرر شد شهرداری ها به ویژه شهردار گرگان نگاه حمایتی داشته باشد که صورتجلسه مدون شده مورد تاکید ایشان قرار گرفت تا از این طریق بتوان به مشکلات ناشی از کمبود فضاهای آموزشی فائق آمد.

وی در ادامه نسبت به اجرایی شدن مواد مالی موجود درقانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش که وصول آن برعهده ی شهرداری می باشد تاکید نمود و از شهردار گرگان خواست تا در این زمینه حتماً با آموزش و پرورش همکاری نماید.

صادقلو در ادامه به بحث مطرح شده در جلسه و توسعه ی عدالت آموزشی اشاره نمود  و گفت: در این زمینه آموزش و پرورش نیازمند یک حمایت عمومی است تا بتواند در خصوص داشتن مدرسه در مناطق مختلف به یک توازن مطلوب و منطقی دست یابد که این امر با هدایت و سازماندهی خیرین مدرسه ساز اتفاق خواهد افتاد و در همین راستا تصمیم بر آن شد تا یکی از معاونت های استانداری با ابلاغیه ها ی موضوعی در این خصوص به فرمانداری ها و به تبع آن، بخشداری ها و دهیاری ها کمک لازم را انجام دهد تا در یک شرایط ایجاد آگاهی عمومی و فراگیر، مساعدت لازم را در این راستا اتفاق بیفتد.

وی در خصوص کانون های ورزشی گفت: قرار شد مجموعه شهرداری ها، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان که در یک خط طولی حرکت می کنند در راستای حمایت و پشتیبانی از کانون های ورزشی آموزش و پرورش، امکانات خود را در اختیار آن ها بگذارند.  


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .