عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه هفته دولت در استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه هفته دولت در استان گلستان

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه هفته دولت در استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه اقتصادی، عمرانی، تولیدی و اشتغالزا هفته دولت، با اعتباری بالغ بر 304 میلیارد تومان در استان گلستان خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" پیش از ظهر امروز و در آغازین روز از هفته دولت سال 94 در نشست خبری که به همین منظور برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح پروژه های هفته دولت امسال، اشتغالزایی یک هزار و 137 نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در حوزه سیاسی بحمدالله با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای سیاسی بسیار خوبی برای فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی دارای مجوز استان، در چهارچوب قانون فراهم شده و حضور بیش از 220 سخنران از طیف های مختلف سیاسی در استان گواه این مدعا است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فعالیت رسانه ها، مطبوعات محلی و پایگاههای خبری را در گلستان، بالنده و در راستای توسعه پایدار استان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل خوبی بین دستگاههای اجرایی، رسانه ها و مطبوعات استان وجود دارد و ما زحمات همه خبرنگاران عزیز را در راستای اطلاع رسانی عملکرد دولت و آگاهی بخشی به جامعه ارج می نهیم.

وی نشست با احزاب و گروههای سیاسی، نشست با مطبوعات محلی و اصحاب رسانه استان جهت حفظ ارتباطات دوسویه و فعال نمودن کارگروههای سیاسی استان را از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در این حوزه عنوان کرد.

طهماسبی در ادامه تقویت بودجه فرهنگی استان، تهیه اطلس فرهنگی استان، حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در استان، فعال نمودن کمیسیون های فرهنگی، اقوام و مذاهب، تقویت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری 2 همایش در سال جاری، فعال نمودن شورای توسعه فرهنگ قرآنی، برگزاری جشنواره های ملی فرهنگی هنری نماز و جشنواره عکس نگاه سرخ عاشورایی، برگزاری جشنواره ملی شعر اهل بیت و تقویت اعزام کاروانهای راهیان نور را از مهمترین اقدامات فرهنگی استان، در دو سال اخیر برشمرد.

وی همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، حمایت از سازمانهای مردم نهاد و رشد 135 درصدی این سمن ها در استان، حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در گلستان، تقویت و فعال نمودن کارگروههای اجتماعی، ایجاد پارک بانوان در گرگان و پیگیری ایجاد آن در سایر شهرهای استان، مبارزه جدی با مفاسد اجتماعی، پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی نظیر مواد مخدر، مبارزه با عرضه مواد دخانی مانند قلیان و برگزاری جشنواره بزرگ اقوام ایران زمین را مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی استان، نام برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزاری جلسات و کارگروههای مختلف پیرامون مسأله حفظ وحدت در استان، تهیه سند جامع امنیتی استان برای اولین بار در کشور، فعال نمودن جلسات 26 گانه کمیسیون امنیتی، ساماندهی بیش از 4 هزار نفر از اتباع بیگانه در استان و اجرای طرحها و برنامه های پدافند غیرعامل در استان را، از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید پیرامون حفظ و ایجاد امنیت پایدار در استان گلستان برشمرد.

وی در ادامه پیگیری ایجاد منطقه ویژه گردشگری در جزیره آشوراده، افتتاح دهکده گردشگری در جنگل قرق، پیگیری ایجاد منطقه آزاد تجاری در گمرک اینچه برون و فعال نمودن شهرکهای صنعتی استان را از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه های گردشگری و اقتصادی استان عنوان کرد.

طهماسبی با بیان اینکه مسأله اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مسئولان استان است، گفت: مطمئن باشید پیگیری امور اشتغال جوانان در اولویت کاری مسئولان استان است و در صورتی که بتوانیم اشتغال پایدار بوجود آوریم، بسیاری از آسیبهای اجتماعی که زاییده بیکاری جوانان است، مرتفع خواهد شد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه هفته دولت در استان گلستان

 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه هفته دولت در استان گلستان

 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه هفته دولت در استان گلستان


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .