عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان 68 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 507 میلیارد و 712 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان طی سخنانی در آیین متمرکز افتتاح این پروژه ها گفت: کمتر از 30 درصد ظرفیت صنایع استان گلستان به دلیل نداشتن سرمایه در گردش کار می کنند.

"علی اصغر طهماسبی" با بیان این مطلب افزود: صاحبان این صنایع در صورت داشتن سرمایه در گردش می توانستند ظرفیت صنایع خود را به بالای 50 درصد برسانند تا نیاز به شهرک های جدید صنعتی در استان نداشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی های مختلف از سوی دولت تدبیر و امید بتوانیم به رونق صنایع در استان گلستان کمک کنیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و تحریم های اقتصادی، در بعد سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی برنامه های خوبی را طی دو سال گذشته اجرایی کرده است.

طهماسبی افزود: در هفته دولت امسال 781 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 304 میلیارد تومان در استان گلستان به بهره برداری می رسد که این امر نشان دهنده توجه دولت و مسوولان به توسعه این استان است.

وی در ادامه به مسئله انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به انحای مختلف تلاش کردند تا مردم را از نظام دور کنند ولی نتوانسته اند.

به گفته وی، دشمنان ایران در آخرین حربه خود مسئله انرژی هسته ای را بهانه قرار دادند و به مدت 12 سال تلاش کردند تا ایران نتواند انرژی صلح آمیز هسته ای داشته باشد ولی به لطف خداوند و با حمایت های رهبری و مردم، تیم مذاکره کننده ما توانستند مردم ایران را به حقوق هسته ای برساند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه با تاکید بر وحدت میان مردم ایران اسلامی گفت: امروز شبکه های ماهواره ای شیعه علیه اهل سنت و شبکه های اهل سنت علیه شیعیان برنامه پخش می کنند و این در حالی است که همه این شبکه ها از سوی رژیم صهیونیستی و امریکا حمایت مالی می شوند و اینها تنها به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.

طهماسبی در پایان به همه مردم و مسوولان توصیه کرد، مواظب توطئه ها و ترفند های مختلف دشمنان برای برهم زدن وحدت بین مسلمان باشند.

در پایان از کارمندان نمونه شهرستان آزادشهر، به مناسبت روز کارمند توسط معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تقدیر شد.

68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

 

68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

 

68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

 

68 پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .