عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید برنامه ریزی ویژه ای برای نخبگان دانشجویی استان صورت گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

باید برنامه ریزی ویژه ای برای نخبگان دانشجویی استان صورت گیرد

باید برنامه ریزی ویژه ای برای نخبگان دانشجویی استان صورت گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مسئولان دانشگاهها باید برنامه ریزی ویژه ای برای نخبگان دانشجویی استان داشته باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان، اظهار کرد: مسئولان دانشگاهها نخبگان دانشجویی را بعد از شناسایی به استانداری معرفی کنند تا از ظرفیت این عزیزان در راه توسعه و آبادانی استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه مبدأ همه تحولات اجتماعی است، گفت: دانشجویاین ما نباید به لحاظ امکانات آموزشی و رفاهی در تنگنا باشند و مسئولین دانشگاهها تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا دانشجویان با خیالی آسوده و در محیطی امن و آرام ، به تحصیل و فراگیری علوم بپردازند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان ادامه داد: مسئولان و رؤسای دانشگاهها باید آسیب ها، تهدیدات، فرصت ها و چالش های پیش روی محیط داشگاه، اساتید و دانشجویان را شناسایی و احساء نمایند، تا با طرح آنها در این جلسات به بهترین راه حل ها و تصمیم گیری نسبت به مسائل دانشگاههای استان برسیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: حال که در آستانه سال جدید تحصیلی بسر می بریم از مسئولان داشگاهها انتظار داریم که به گونه ای برنامه ریزی کنند تا خدای نکرده، دانشجویان عزیز در پیچ و خم امور اداری گیر نکنند و مسائل و مشکلاتشان در اسرع وقت پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه بر اهمیت احیاء امر به معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب رجوع در دانشگاههای استان تأکید کرد.

وی همچنین استفاده از سالن های دولتی و دانشگاهی جهت برپایی همایش و سخنرانی شخصیتها، توسط گروهها و جریانات سیاسی را منوط به اخذ مجوز و همچنین پرداخت هزینه های مربوطه دانست و گفت: به استثنای تالار فخرالدین اسعد گرگانی و سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان، سایر سالن های دولتی و دانشگاهها با شرایطی که عنوان شد، مشکلی برای برگزاری مراسم و همایش های تشکل های سیاسی دارای مجوز را نخواهند داشت.

باید برنامه ریزی ویژه ای برای نخبگان دانشجویی استان صورت گیرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .