عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از امشب تردد در مناطق کوهستانی خطرآفرین است


از امشب تردد در مناطق کوهستانی خطرآفرین است

از امشب تردد در مناطق کوهستانی خطرآفرین است

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با توجه به احتمال بارندگی‎ شدید در مناطق کوهستانی، گلستانی‎ها امشب از عزیمت به مناطق ییلاقی خودداری کنند.

صادق‎علی مقدم در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان افزود: : وضعیت شدید بارندگی تا صبح شنبه هفته آینده تداوم می‎یابد و با توجه به گزارش هواشناسی امشب احتمال بارندگی در مناطق کوهستانی شدت می‎یابد.

به گفته وی: با توجه به اخطاریه هواشناسی، احتمال سیلابی شدن رودخانه‎ها در اکثر مناطق گلستان به ویژه مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

 مقدم با اشاره به شدت بارندگی در گلستان گفت: این شدت بارش موجب آب‎گرفتگی در برخی معابر گرگان ودیگر شهرهای گلستان و  خاموشی برق در برخی نقاط شده است.

وی تصریح کرد: براساس گزارش دریافتی، دیروز عصر نیز بارندگی موجب آب‎گرفتگی معابر در شهرستان «مراوه‎تپه» و مسدود شدن راه ارتباطی چهار روستای این شهرستان شده است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان یادآور شد: ارتباط این روستاها با مرکز شهرستان قطع شده و از صبح امروز عملیات بازگشایی مسیر توسط عوامل راه و شهرسازی گلستان آغاز می‎شود.

مقدم تصریح کرد: شهروندان حتما به اخطاریه‎های هواشناسی که از رسانه‎ها اعلام می‎شود توجه کنند و با توجه به شرایط پیش‎رو از تردد‎های غیر ضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.


ارسال کننده خبر : اداره کل مدیریت بحران
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : havades
  • بازدید : 1151
  • کد خبر : 12709