عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سازمان مدیریت می‎تواند نقش مؤثری در تحقق نقشه راه توسعه گلستان داشته باشد

مهندس ربیعی در جلسه امضای تفاهمنامه با رئیس سازمان مدیریت گلستان:

سازمان مدیریت می‎تواند نقش مؤثری در تحقق نقشه راه توسعه گلستان داشته باشد

 مهندس محمود ربیعی در جلسه امضای تفاهم‌نامه استانداری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان با بیان اینکه یکی از وعده‎های دکتر روحانی رئیس‌جمهور برای برگشت و احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی‎ در سراسر کشور محقق شده است، اظهار کرد: الحمدالله در استان گلستان با معرفی حسین پیش‌قدم به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان و حمایت و همراهی استانداری گلستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

 وی با بیان اینکه استاندار گلستان برای تحقق و استقرار این سازمان تاکید ویژه داشتند، تصریح کرد: در این راستا جلسات مختلفی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان برای راه‎اندازی این سازمان برگزار شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: انتظار می‎رود سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان با نیروی کارشناسی که در اختیار دارد نقش موثری در راه توسعه و تحقق نقشه راه استان بردارند.

 مهندس ربیعی خاطرنشان کرد: تاکنون شش جلسه مابین اینجانب و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان برای تعیین نیروهای و سرعت در اجرای ماموریت‎های محوله این سازمان برگزار شده است.

 

با احیای سازمان مدیریت شرایط مناسب برای برنامه‎ریزی در گلستان فراهم ‎می‎شود

 وی استفاده از مدیران و کارشناس متخصص در سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی را یکی از نکات بارز این سازمان خواند و گفت: با احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی در این استان امیدواریم شرایط مناسبی برای برنامه‎ریزی مطلوب بین دستگاه‎ها و دیگر بخش‎های استان فراهم ‎شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برای انجام هر کاری نیاز به برنامه‎ریزی داریم، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت ضمن هدف‎دار کردن فعالیت‎های بخش دولتی موجب خواهد شد برنامه‎های دستگاه‎های اجرایی استان با اهداف کلان بودجه و اعتبارات هماهنگ باشد.

 مهندس ربیعی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی به دنبال رشد و توسعه اقتصادی مطلوب در کشور است.

 وی اضافه کرد: احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی بارقه‎ای از امید در دل فعالان اقتصادی ایجاد کرده است تا در شرایط پساتحریم با نگاه مثبت و برنامه‎ریزی بلندمدت برای توسعه اقتصادی کشور گام بردارند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: در شرایطی که شرکت‎های اقتصادی دنیا برای امر سرمایه‎گذاری در ایران به صف ایستادند احیای این سازمان بهترین فضا را برای ایجاد سرمایه‎گذاری، کارآفرینی و اشتغال‌زایی فراهم خواهد کرد.

 گفتنی است؛ براساس تصویب‌نامه شماره 206/93/12991 شورای‌عالی اداری مبنی بر احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی و انتزاع از استانداری، طی نشستی و انعقاد توافق‌نامه فیمابین محمود ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و حسین پیش‌قدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی، فعالیت‎های سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان شتاب بیشتری گرفت.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1156
  • کد خبر : 12871