عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی چهره ای خشن از اسلام، خواسته دشمن از گروهک داعش است

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان:

معرفی چهره ای خشن از اسلام، خواسته دشمن از گروهک داعش است

معرفی چهره ای خشن از اسلام، خواسته دشمن از گروهک داعش است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با محکوم کردن جنایات گروهک های تکفیری و داعش در برخی کشورهای اسلامی، این گروهک ها را دست پرورده دشمنان اصلی اسلام دانست.

ˈسیدعلی میرباقریˈ یکشنبه شب در همایش بررسی تحولات اخیر دنیای اسلام با محوریت گروه های تکفیری در جمع مرزنشینان و مرزبانان بخش داشلی برون گنبدکاووس، گفت: دشمنان اصلی اسلام ˈانگلیس، آمریکا و اسرائیلˈ هستند که برای مقابله با افزایش گرایش به اسلام در کشورهای غربی، توطئه های مختلفی را طراحی و اجرا می کنند.

 وی بااشاره به استراتژی امام راحل در اتحاد امت اسلامی، افزود: با پیروزی انقلاب و طرح این استراتژی، دنیای کفر برای مقابله با آن دسیسه های مختلفی از جمله ایجاد تفرقه و اختلاف بین مذاهب و فرق اسلامی و نیز ایجاد درگیری بین آنان را برنامه ریزی و اجرا کرد.

 میرباقری، روی کار آوردن گروهک های تروریستی تکفیری و داعش و حمایت همه جانبه از آنان در راستای تضعیف وحدت امت اسلامی را از دسیسه های اخیر دشمنان جهت مقابله بااستراتژی وحدت امام راحل دانست و اضافه کرد: هدف اصلی از ایجاد گروهک های به ظاهر اسلامی، معرفی چهره ای خشن و خشک از دین اسلام به جهانیان است.

 وی، وحدت شیعه و سنی در جمهوری اسلامی را یک راهبرد اساسی دانست و تصریح کرد: اگر امت اسلامی نیز این استراتژی را مورد توجه و عمل قرار دهند، بسیاری از اهداف و توطئه های شوم دشمنان شکست خواهد خورد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان همچنین ایجاد رژیم جعلی اسرائیل در خاورمیانه و تامین امنیت آن را از دیگر توطئه های دشمنان جهت ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی ذکر کرد و گفت: متاسفانه دشمنان با حمایت برخی کشورهای عربی سرسپرده، در تحقق این هدف موفق شدند و امروز شاهد جنایات این رژیم در غزه و سکوت این کشورها در مقابل آن هستیم.

 میرباقری گفت: کشورهای عربی منطقه هزینه های جنگ در کشورهای اسلامی چون ˈسوریه و عراقˈ را به گروهک های تکفیری و داعش و نیز هزینه جنگ در غزه را به اسرائیل پرداخت می کنند که این مساله بسیار شرم آور است.

 وی افزود: چون کشور سوریه در خط مقدم مبارزه با اسرائیل بود، دشمنان اسلام نیز تصمیم گرفتند برای تامین امنیت این رژیم جعلی، ابتدا حکومت اسد را توسط گروهک تروریستی داعش سرنگون کنند که موفق نشدند و اکنون وارد عراق شده و آن جنایات را انجام می دهند.

 میرباقری با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت اسلامی و بویژه فرق و مذاهب مختلف ساکن در جمهوری اسلامی در برابر توطئه های دشمنان، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نیز رهبری های امام راحل و خلف شایسته ایشان، وحدت و اتحاد به معنای واقعی بین اقوام و مذاهب حاکم است که باید تلاش شود این اتحاد هر روز مستحکم تر شود. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1790
  • کد خبر : 1334