عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون کتبی قانون انتخابات از ۱۴۰۰ فرماندار و بخشدار در ۲۲ مهرماه

مقیمی خبر داد:

آزمون کتبی قانون انتخابات از ۱۴۰۰ فرماندار و بخشدار در ۲۲ مهرماه

 رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری آزمون کتبی قانون انتخابات از حدود ۱۴۰۰ فرماندار و بخشدار در ۲۲ مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه اولین جلسه آموزشی توجیهی انتخاباتی در استان چهارمحال و بختیاری هفته گذشته برگزار شد، گفت: ‌در این همایش نیز آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری توسط کارشناسان داده شد.

 

وی با بیان اینکه در کشور 430 فرماندار و 1055 بخشدار داریم، افزود: برای تسلط هر چه بیشتر فرمانداران و بخشداران به قانون انتخابات آزمون سراسری در 22 مهرماه برگزار خواهد شد تا مسئولان مربوطه با مطالعه دقیق و کامل قانون آمادگی بیشتری نسبت به مباحث قانون انتخابات داشته باشند.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور در رابطه با ارزیابی عملکرد فرمانداران که در گذشته اعلام شده بود تا مهرماه به اتمام خواهد رسید،‌ اظهار داشت: ارزیابی فرمانداران دائمی است و شامل مقطع زمانی خاصی نمی‌شود.

 

مقیمی با بیان اینکه عملکرد فرمانداران را در مراحل مختلف و با شاخص های متفاوت می‌سنجیم، تأکید کرد: تغییر و جابه‌جایی فرمانداران بر اساس عملکردشان است.

 

وی در پاسخ به این سوال که بر اساس برخی خبرها آیا 32 فرماندار باقیمانده از دولت قبل تغییر می‌یابند یا خیر، گفت: تمام فرماندارانی که اکنون در دولت فعالیت دارند فرماندار این دولت هستند و تغییر و جابه‌جایی آنها بستگی به عملکردشان دارد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1316
  • کد خبر : 13385