عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد

در همایش خانواده متعالی:

معاون استاندار بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد

معاون استاندار بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در همایش خانواده متعالی که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای صحیح قانون، اساس کار و راهبرد اصلی نظام است که همواره مورد تأکید ریاست محترم جمهوری بوده و چنانچه بتوانیم قانون را به درستی اجرا نماییم بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان، تأکید کرد: ما اگر پایبند به اخلاق و اخلاق مداری باشیم بسیاری از مشکلاتی که در گذشته بوجود آمده بود، تکرار نشده و برطرف خواهد شد.

طهماسبی با بیان اینکه قدرت ملی ما وابسته به اقتدار اجتماعی ماست، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی کارآمد و بانوان توانمند کشور مهمترین اهرم های اقتدار اجتماعی ما هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: درخشش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی، فن آوری و ... برآمده از ایستادگی و مقاومت ملت سرفراز ایران بویژه زنان و بانوان این مرزو بوم است.

وی با ااشاره به تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: به شکر خداوند و علی رغم تلاش دشمن کانون خانواده ایرانی اسلامی به نسبت سایر کشورها، بسیار مستحکم و قوی است که بی شک این مهم را مدیون نقش آفرینی بانوان و مادران ایران عزیز هستیم.

طهماسبی بیان کرد: نقش بانوان در هدایت گری جامعه و ترسیم آینده کشور بسیار بی بدیل است بویژه آنکه آنها با تربیت فرزندانی صالح می توانند فردایی بهتر را برای کشور رقم بزنند.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان خاطرنشان کرد: پیرامون موضوع خانواده و امور مربوط به بانوان ما هرگز کوتاهی نخواهیم کرد و با تشکیل کارگروههای تخصصی به دقت تمامی مسائل و مشکلات این حوزه را زیر نظر داریم.

وی همچنین گفت: پیرامون قوام و توانمندسازی بانوان کارهای خوبی در استان صورت گرفته ضمن اینکه باید با تهیه اطلس فرهنگی بانوان استان از تمامی ظرفیت های آنها استفاده نماییم.

معاون استاندار بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد

 

معاون استاندار بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد

 

معاون استاندار بر اخلاق مداری و اجرای صحیح قانون تأکید کرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .