عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظام مهندسی ساختمان نظارت بیشتری بر حضور ناظران پروژه ها داشته باشد

معاون استاندار:

نظام مهندسی ساختمان نظارت بیشتری بر حضور ناظران پروژه ها داشته باشد

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: این سازمان باید نظارت بیش تری بر حضور ناظران پروژه ها داشته باشد.

رضا مروتیˈ در این دیدار به وجود برخی مشکلات در ساخت و ساز استان اشاره کرد و افزود: شکایت های زیادی از نبود ناظران در پروژه ها مطرح می شود که باید شورای انتظامی نظارت بیش تری بر این موضوع داشته باشد.

 وی، با اشاره به این که وظیفه این معاونت نگاه جامع، هماهنگ کننده و پاسخگو به همه ارکان دخیل در توسعه استان و نیز مردم است ادامه داد: باید در مسایلی که به وجود می آید بینش جامع تری داشته باشیم.

 وی با بیان این که باید برنامه ها و افکار آینده نگر در سازمان وجود داشته باشد، به وجود برخی مشکلات اشاره کرد و گفت: بحث ناظران و عدم حضور در پروژه ها از دغدغه ها و شکایاتی است که به معاونت عمرانی گزارش می شود و باید شورای انتظامی سازمان نظارت بیش تری بر این موضوع داشته باشد.

 مروتی با تأکید بر برقراری جلسات مشترک، حل مشکلات و خلاءهای قانونی را امکانپذیر دانست و افزود: در نظام مهندسی ساختمان این قابلیت و ظرفیت تخصصی وجود دارد که بتواند سایر ادارات را با نظرات کارشناسی همراه سازد و استراتژی مدیران سازمان نظام مهندسی باید از حالت صنفی خارج شود.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 961
  • کد خبر : 1378