عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات استانداری

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان خبر داد:

راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات استانداری

راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات استانداری

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت : در راستای تحقق استان مجازی در استان گلستان، سامانه جدید نظام پیشنهادات استانداری راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، عبدالقدیرکریمی اظهار کرد: این سامانه با هدف پذیرش و بررسی پیشنهادات ، نظام مدیریت مشارکتی و نظام همکاری فکری و عملی کارکنان سازمان با سطوح مختلف مدیریتی انجام می شود.

وی افزود: در این فرآیند کلیه افراد در سازمان می توانند درباره روش های حل مسایل ، ارتقای بهره وری سازمان نیز طرح ها و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

دبیر کمیته بهره وری، مدیریت عملکرد و نظام پیشنهادات استانداری خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که منجر به افزایش کیفیت و کمیت خدمات سازمان ، خلق برنامه های تازه و ابتکاری در زمینه های کاری در سازمان ها و مواردی که باعث صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء بهره وری شود در اولویت قراردارد.

وی اضافه کرد: کارکنان استانداری گلستان می توانند پیشنهادات ونظرات خود را از طریق سامانه الکترونیکی فرزین ارسال نمایند.

به گفته وی ، جهت ورود به سیستم پس از وارد کردن آدرس 10.21.6.31//:http از داخل استانداری یا آدرس http://10.75.35.215:4807 از بستر اینترنت و اینترانت در نوار آدرس مرورگر اینترنت اکسپلورر ؛ نام کاربری و کلمه عبور را همانند سیستم مکاتبات اداری ( دبیر ) درج نمایید.

گفتنی است این سامانه با همکاری اداره کل فن آوری و اطلاعات استانداری به عنوان سامانه الکترونیکی فرزین راه اندازی شده است .

برای ثبت پیشنهاد خود از طریق لینک زیر هم می توانید وارد کارتابل خود شوید و فرم ارائه پیشنهاد سازمان را ورود اطلاعات نمایید.

دسترسی از شبکه استانداری

دسترسی از بیرون استانداری


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 10289
  • کد خبر : 1444