عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی توطئه جدید دشمنان نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی توطئه جدید دشمنان نظام است

قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی توطئه جدید دشمنان نظام است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی که مواردی از آن را اخیراً شاهد بودیم، توطئه جدید دشمنان نظام است.

"علی اصغر طهماسبی" در ششمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان، اظهار کرد: دشمنان نظام با بهره گیری از خلاءهای موجود و با سوء استفاده از احساسات قومیتی درصدد ایجاد شکاف بین اقوام بوده تا فضای کشور را با چالش های امنیتی مواجه کنند.

وی با بیان اینکه با وجود اقوام و مذاهب تمامی مرزهای کشور دارای مولفه های امنیتی است، خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم در تمامی سطوح مراقب رفتار و حرف زدنمان باشیم و به هیچکس توهین نکنیم.

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان افزود: در روزهای گذشته شاهد حادثه تروریستی در شهر پاریس بودیم که علی رغم حفاظتهای شدید امنیتی و پایش تصویری، چندین انفجار و حمله تروریستی در آن روی می دهد، آنهم در عرض چند دقیقه، حال ما در منطقه ای زندگی می کنیم که تروریست های تکفیری در چهل کیلومتری مرزهای ما مستقر هستند و خطر حملات تروریستی بیش از سایر کشورها ما را تهدید می کند.

طهماسبی ادامه داد: به برکت خون شهدا، هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری دستگاههای امنیتی و جان برکفان نظامی و انتظامی، تا کنون گزندی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نکرده و چشمان تیزبین سربازان گمنان امام زمان (عج) در کمین تروریستها و خرابکاران نشسته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیج متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید بسیج را در حدود جریان سیاسی خاصی قرار داد زیرا بسیج سمبل اتحاد و مقاومت ملت ایران است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به در پیش بودن 16 آذر روز دانشجو گفت: 16 آذر بمانند روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار است.

وی اضافه کرد: مبارزه با استکبار محدود به زمان انقلاب و سالهای بعد آن نیست و تا ظهور و انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان تأکید کرد: مقام معظم رهبری خط قرمز نظام است و احدی که تعرضی به مقام ولایت فقیه داشته باشد، جایگاهی در عرصه مدیریت نخواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات و حضور سخنرانان مختلف در دانشگاهها گفت: رقابت انتخاباتی دلیل این نیست که کسی بخواهد با سخنان نسنجیده ارکان نظام را زیر سؤال ببرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان اظهارکرد: قبلاً هم گفته بودیم، باز هم تأکید می کنیم که سخنرانانی که به دانشگاه ها می آیند حتماً توجیه شوند که عواقب سخنانشان پای خودشان است.

قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی توطئه جدید دشمنان نظام است

 

قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی توطئه جدید دشمنان نظام است

 

قوم گرایی و برانگیختن تعصبات قومی توطئه جدید دشمنان نظام است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .