عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال مردم گلستان از رئیس جمهور نشان داد همواره پشتیبان خدمتگزاران خود هستند

معاون استاندار در سالگرد سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان:

استقبال مردم گلستان از رئیس جمهور نشان داد همواره پشتیبان خدمتگزاران خود هستند

استقبال مردم گلستان از رئیس جمهور نشان داد همواره پشتیبان خدمتگزاران خود هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مردم گلستان وظیفه خود را در قبال نظام و دولت به خوبی انجام داده اند و با حضور در صحنه های مختلف از راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن گرفته تا استقبال بی نظیرشان از دکتر روحانی در سال گذشته، نشان دادند همواره پشتیبان نظام و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید هستند.

"علی اصغر طهماسبی" در همایش تجلیل از دستگاههای برتر استان در حوزه ارتباط مردمی(سامد) در سالگرد سفر کاروان تدبیر و امید به استان، اظهار کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان از بسیاری از جهات، خاص و مهم بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفری استانی در این سطح نداشته ایم که همزمان با رئیس جمهور کشورمان، دو رئیس جمهور کشورهای دیگر هم برای افتتاح یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های منطقه وارد استان شوند.

وی یادآور شد: طی آن روزها علی رغم تمام کمی و کاستی های موجود، روزهای کاری بسیار پرحجم و پرمشغله ای را در کنار شما کارشناسان دستگاههای اجرایی سپری کردیم و خدا را شاکریم که سفر کاروان تدبیر و امید و روسای جمهور قزاقستان و ترکمنستان بدون هیچ مشکلی به خیر و خوشی انجام شد و خاطره ای ماندگار از این سفر به جای ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: حضور با انگیزه شما کارشناسان پاسخگویی به مردم در ایام سفر رئیس جمهور محترم و بعد از آن که با جان و دل تلفن ها و نامه های مردمی را پاسخ داده و پیگیری کردید، باعث شد تا کمبودها را حس نکنیم.

طهماسبی، جمهوری اسلامی ایران را محور امنیت پایدار در منطقه خواند و اظهار کرد: بزرگترین هدف دشمنان از پیدایش گروههای تروریستی و تکفیری در وهله اول جمهوری اسلامی بود اما به برکت خونهای شهدای این آب و خاک بویژه شهدای مدافع حرم، دشمن هنوز موفق به اجرای عملیات در داخل مرزهای کشور نشده و هر اقدامی از سوی آنها تاکنون در نطفه خنثی شده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با اشاره به انواع تهدیدات دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون، گفت: مردم در تمام این سالها در مقابل انواع توطئه ها و تحریم های ناجوانمردانه دشمن ایستادگی کرده اند و ما مسئولین هر چقدر برای این مردم کار کنیم باز هم کم است.

در پایان از دستگاههای برتر ارتباطات مردمی(سامد) در جریان سفر سال گذشته کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل حوزه استاندار تقدیر شد.

استقبال مردم گلستان از رئیس جمهور نشان داد همواره پشتیبان خدمتگزاران خود هستند

 

استقبال مردم گلستان از رئیس جمهور نشان داد همواره پشتیبان خدمتگزاران خود هستند

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .