عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام 388 اتوبوس به مرز مهران جهت بازگرداندن زائران اربعین حسینی

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان خبر داد:

اعزام 388 اتوبوس به مرز مهران جهت بازگرداندن زائران اربعین حسینی

اعزام 388 اتوبوس به مرز مهران جهت بازگرداندن زائران اربعین حسینی

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده،388 اتوبوس از گلستان جهت بازگرداندن زائران گلستانی مراسم اربعین حسینی به مرز مهران اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،علی نذیری ظهر امروز در گفت‏ و گویی خبری با این پایگاه خبری، افزود: با توجه به اينکه اربعين در کشور عراق امروز پنج شنبه (امروز)خواهد بود، پيش‏ بيني مي‏ شود، از شامگاه امروز و روز جمعه شاهد افزايش بازگشت زائران به سمت کشور باشيم.

وی ادامه داد: از امشب موج بازگشت زائران حسینی به استان آغاز می‏ شود و انتظار می رود تا اوایل هفته آینده همه زائران گلستانی به میهن عزیزمان بازگردند.

نذیری با تائید خبر سلامتی زائران گلستانی اذعان کرد: تمامی زائران گلستانی که با ویزا عازم عتبات عالیات در عراق شده‏ اند، در صحت و سلامت کامل آماده بازگشت به کشور هستند.

وی یادآور شد: تعداد کل زائران اعزامی استان به کربلای معلی، 9 هزار و 343 نفر بود که با 238 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شده بودند.

دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مدیریت مناسب مسئولان هیات‏های حسینی این زائران ضمن شرکت در مراسم اربعین حسینی اکنون نیز آماده عزیمت به استان گلستان هستند.

نذیری با اشاره به عشق وصف ناشدنی مردم ایران به ویژه گلستانی‏ ها به اهل بیت(ع) اذعان کرد: این عشق الهی در وجود تمامی مردم این سرزمین ریشه کرده و زن و مرد و کودک و پیر نمی ‏شناسد.

وی ادامه داد: سایت سماح متعلق به سازمان حج و زیارت آماده صدور ویزای سفر برای زائران مشتاق به سفر عتبات عالیات در عراق است و علاقه‏ مندان می‏ توانند برای برنامه عزاداری 28 صفر امسال، نسبت به ثبت نام از این سایت اقدام کنند.

 

اعزام 388 اتوبوس به مرز مهران جهت بازگرداندن زائران اربعین حسینی

 

اعزام 388 اتوبوس به مرز مهران جهت بازگرداندن زائران اربعین حسینی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .