عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شبکه های مجازی نقشی تاثیرگذار در انتخابات آتی خواهند داشت

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان:

شبکه های مجازی نقشی تاثیرگذار در انتخابات آتی خواهند داشت

شبکه های مجازی نقشی تاثیرگذار در انتخابات آتی خواهند داشت

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی، اظهار کرد: شبکه های مجازی و کانال های اطلاع رسانی در این شبکه ها نقشی تاثیرگذار در انتخابات آتی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی یازرلو در جلسه توجیهی با روابط عمومی فرمانداریهای تابعه استان، با اشاره به ایجاد سرشاخه های اطلاع رسانی توسط روابط عمومی فرمانداری ها در تک تک شهرستان ها، تصریح کرد: در قالب کمیته اطلاع رسانی انتخابات هر یک از شهرستان ها، اقدام به ایجاد کانال اطلاع رسانی انتخابات در شبکه های مجازی با عنوان «همگام با انتخابات» کرده اند.

وی افزود: این کانال ها با استفاده از اخبار انتخاباتی سایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، پورتال استانداری گلستان و فرمانداری شهرستان ها تغذیه می شوند تا کاملاً با اخباری دقیق اطلاع رسانی لازم را به مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه این کانال اطلاع رسانی زیر نظر کمیته اطلاع رسانی انتخابات فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی شفاف و درست طی چند روز گذشته هر کدام از این کانال ها قریب به 200 نفر را جذب کرده اند که بر اساس برنامه ریزی انجام شده این عدد در هر شهرستان تا پایان دی ماه به هزار نفر افزایش خواهد یافت.

به گفته یازرلو این کانال ها مرجعی رسمی برای انتشار اخبار انتخابات تا روز انتخابات و پس از آن خواهند بود و همه می توانند اخبار صحیح و دقیق انتخابات را از این مسیرها در شبکه های مجازی دریافت کنند.

لازم به ذکر است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 7 اسفندماه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 شبکه های مجازی نقشی تاثیرگذار در انتخابات آتی خواهند داشت

 

شبکه های مجازی نقشی تاثیرگذار در انتخابات آتی خواهند داشت

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1067
  • کد خبر : 15055