عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حساسیت ها در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم یکسان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

حساسیت ها در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم یکسان باشد

حساسیت ها در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم یکسان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید به اندازه مبارزه با تروریسم حساسیت وجود داشته باشد.

"علی اصغر طهماسبی" در پنجمین جلسه کمیته توسعه مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: اگر امروز تروریسم تکفیری یک دشمن مستقیم و عینی است در مقابل اعتیاد و مواد مخدر یک دشمن خاموش است که ممکن است در هر خانه ای وجود داشته باشد بدون اینکه شما از وجود آن مطلع و آگاه باشید.

وی با اشاره به 936 کیلومتر مرز مشترک بین جمهوری اسلامی ایران با افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر نیاز به حساسیت بیشتری دارد و اعتقاد دارم مبارزه سنتی دیگر جواب نمی دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: ما از نتیجه سالها مبارزه سنتی آن چیزی که انتظار داشته ایم عایدمان نشده و علی رغم هزینه زیاد و تقدیم بیش از 4 هزار شهید در این راه، باز هم به تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر در کشور افزوده شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده اولویت اول شورای تأمین استان است و نیاز به همکاری و مشارکت همه دستگاهها، نهاد های دولتی و تشکل های مردمی دارد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به دلیل گستردگی مخاطبان بویژه جامعه جوان در حوزه پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد، گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان می تواند با ایجاد کانال های ارتباطی در شبکه های اجتماعی و عضویت دستگاههای عضو شورا، تشکل های مردمی و سازمانهای مردم نهاد، بهبود یافتگان و سایر گروههای هدف، با ازسال پیام های کوتاه و پیشگیرانه، گام بلندی در این حوزه بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداردر پایان اظهار کرد: باید اتاق های فکر را فعالتر کرده و با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت تشکل های مردمی، راهکارهای جدیدی را جایگزین مبارزه سنتی با مواد مخدر نماییم.

حساسیت ها در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم یکسان باشد

 

حساسیت ها در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم یکسان باشد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .