عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 57 هزار و 969 رأی اولی در گلستان پای صندوق های رأی خواهند رفت

رئیس ستاد انتخابات استان:

57 هزار و 969 رأی اولی در گلستان پای صندوق های رأی خواهند رفت

57 هزار و 969 رأی اولی در گلستان پای صندوق های رأی خواهند رفت

 رئیس ستاد انتخابات استان گفت: 57 هزار و 969 رأی اولی در استان گلستان می توانند در انتخابات هفتم اسفند، پای صندوقهای رأی بروند و در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: تعداد کل شعب تا این لحظه، هزار و 493 شعبه اخذ رأی است که پس از شکل گیری هیأتهای اجرایی، در این خصوص یک بررسی مجددی در حوزه های انتخابیه صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: در حال حاضر درصددیم تا با تأکید استاندار محترم و برای جلوگیری از بروز هر نوع شائبه ای تعداد صندوق های سیار را تا حد امکان کاهش دهیم و در مواردی که چاره ای جز حضور صندوق های سیار نیست، فرایند رأی گیری تحت ضوابط خاصی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: تا این لحظه 201 کاندید احتمالی شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 15 نفر نیز کاندیدای احتمالی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: از 201 کاندیدای احتمالی شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان 114 نفر سابقه رقابت انتخاباتی دارند و از نظر گرایش سیاسی از این 201 نفر تعداد 74 نفر اصلاح طلب، 70 نفر اصولگرا و 57 نفر نیز کاندیدای احتمالی مستقل می باشند.

طهماسبی بیان کرد: تا کنون 744 خبر انتخاباتی از دبیرخانه ستاد انتخابات استان به وزارت کشور ارسال شده که از حیث اطلاع رسانی، کیفیت و کمیت اخبار نیز جزء سه استان اول کشور قرار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به فضای باز سیاسی استان و حضور شخصیت ها و سخنرانان از طیف های مختلف در استان گلستان، گفت: خوشبختانه احزاب سیاسی استان فعال هستند و با پرهیز از هنجارشکنی توانسته اند تنور انتخابات را گرم نمایند.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی دبیرخانه ستاد انتخابات استان در پیش برد کارها، اظهار کرد: امیدوارم همه مسئولین کمیته ها در کنار دبیرخانه پرتلاش ستاد انتخابات، بتوانیم با هم افزایی، انتخابات سالم و پرشوری را در استان گلستان برگزار نماییم.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری تنها در مرکز استان و در فرمانداری گرگان یا وزارت کشور صورت می گیرد و توصیه می کنیم به دلیل حساسیت ها، خود کاندیداها یا نماینده تام الختیار آنها با معرفی نامه مکتوب شخصاً در محل ثبت نام حضور یابند.

طهماسبی در پایان بر آموزش هیأتهای اجرایی، رصد فعالیت و جلسات کاندیداهای احتمالی، تهیه نیازمندیهای کمیته فن آوری اطلاعات، آسیب های فضای مجازی و بررسی اخبار سایت ها و پایگاههای خبری و اطلاع رسانی استان تأکید کرد.

57 هزار و 969 رأی اولی در گلستان پای صندوق های رأی خواهند رفت

 

57 هزار و 969 رأی اولی در گلستان پای صندوق های رأی خواهند رفت

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .