عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و دنیا آن را پذیرفته است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان :

بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و دنیا آن را پذیرفته است

بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و دنیا آن را پذیرفته است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت : در نظام جمهوری اسلامی ایران ، پس ازگذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب و برگزاری ۳۳ انتخابات بزرگ و حماسی نشان دهنده این است که مردم از دولت ها حمایت کرده اند و بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و دنیا آن را پذیرفته است .

"محمود ربیعی" در دهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با اشاره به در پیش بودن دو انتخاب مهم در هفتم اسفند اظهار داشت : در نظام سیاسی جمهوری اسلامی پایه این احساس تعلق و ارتباط بین دولت و ملت در انتخابات شکل می گیرد و مردم با حضور در انتخابات جه به عنوان کاندیداها و داوطلبین و چه به عنوان شهروندانی که رای میدهند و چه هیات های اجرایی که از بین مردم مدیریت انتخابات را بر عهده می گیرند و چه ناظرانی که نظارت می کنند همه این رابطه دوسویه را شکل می دهند.

وی با اشاره به استقبال داوطلبین در این دوره از انتخابات  و رشد ۲۳۰ درصدی کاندیداها گفت : این نشان دهنده اعتماد و ارتباط بین دولت و ملت بیش از گذشته است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه تاکید کرد : مدیران دولت موظفند بر اساس ماده ۱۱ قانون تمام اختیارات خود را در بحث انتخابات در اختیار مجریان و فرمانداران قرار دهند و دولت و ملت و کاندیداها موظف به تمکین قانون هستند و باید رضای خداوند و خدمت به خلق را مدنظر قراردهند .

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ارتباط مردم با مدیران ابراز داشت  : این که مردم چه توقعی از مسولین دارند و مسولین چه وطیفه ای نسبت به مردم دارند سوالی است که باید همه مدیران از خود بپرسند .
وی با بیان اینکه  وظیفه کلی دولت ارائه خدمات به مردم است افزود : دولت ها تشکیل شدند تا به مردم و همه کسانی که زیر پرچم آن دولت زندگی می کنند خدمت کنند ، پس جوهره و ذات تشکیل دولت ها خدمت رسانی به مردم است .
ربیعی درباره وظیفه ملت نسبت به دولت بیان داشت : وظیفه ملت ها پشتیبانی و همراهی با دولت هاست و این رابطه دوسویه است .

وی در ادامه در باره معنی و مفهوم توسعه ابراز داشت : توسعه یعنی رفاه عمومی جامعه که در ارتباط ملت و دولت شکل می گیرد .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارگلستان در ادامه در خصوص  اهمیت شورای اداری اظهار داشت : شورای اداری بزرگترین ، تاثیرگذارترین و جامع ترین شورای هر شهرستان است و به عبارت دیگر شورای ابلاغ سیاست های دولت مرکزی به مجموعه حوزه جغرافیایی و سرزمینی شهرستانهاست .
ربیعی افزود : شورای اداری ، شورای هدایت راهبردی هر شهرستان است که مباحث کلان در آن بحث می شود و دیدگاه های مدیران مطرح می شود تا در مورد مباحث مختلف در شهرستان گام بردارند و از این نظر شورای اداری را شورای مادر شهرستان ها می شناسیم.
وی در سخنان پایانی خود با اشاره به موفقیت دیپلمات های کشور در توافق هسته ای ، اعلام کرد : حضور مقتدرانه دولت در مذاکرات نشان دهنده عمق استراتژی جمهوری اسلامی و بازی سازی و بازی گردانی دیپلمات های ایرانی حاکی از خردمندی و هوشمندی رهبری و به برکت خون شهداست .

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بندرگز هم در این جلسه انتخاب را به عنوان یک اصل در زندگی خواند و اظهار داشت : انتخاب را به پل صراط تعبیر می کنم چرا که هر انتخاب ما می تواند مقدمه ای برای عبور از خیر یا شر باشد و اگر دقت کنیم انتخاب کلمات و نوع رفتار ما در سرنوشت ما تاثیر گذار است .

"رحمت الله علی بیگلی" با اشاره به نشانه های ایمان از نگاه امام حسن عسگری (ع) و تاکید بر انتخاب درست گفت : ایمان ، وفای به عهد ، امانتداری و راستگویی سه نشانه ایمان است و اگر می خواهیم کسی را انتخاب کنیم باید این سه نشانه ایمان را در او مشاهده کنیم. 

وی ادامه داد : کار هیات بازرسی انتخابات در فرمانداری شهرستان بندرگز آغاز شده و وظیفه ماست که با رصد انتخابات که قانون اجرا گردد و همکاری با هم ان شاءالله شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم باشیم.

بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و دنیا آن را پذیرفته است

 

بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و دنیا آن را پذیرفته است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 805
  • کد خبر : 16472