عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان درنمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته درقشم خوش درخشید


گلستان درنمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته درقشم خوش درخشید

گلستان درنمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته درقشم خوش درخشید

 غرفه های استان گلستان در نمایشگاه گردشگری، هتلداری وصنایع وابسته در قشم بیشترین سطح حضور در بین استانهای کشور را به خود اختصاص داد و با استقبال خوبی روبه رو شد.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی این اداره کل، مدیر کل این دستگاه اجرایی با اعلام این مطلب گفت: دراین نمایشگاه که از 23 الی 26 دی ماه در منطقه آزادتجاری قشم محل دایمی نمایشگاههای بین المللی برگزار شد، استان گلستان با ۴غرفه گردشگری‌، صنایع دستی و الاچیق ترکمن وگروه موسیقی وآیینی بیشترین سطح حضوررادربین استانهای کشوربه خود اختصاص داد.

 ابراهیم کریمی در ادامه به بازدید دکترسلطانی فرمعاون رییس جمهورو رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری به همراه دکتر مومنی رییس منطقه آزادتجاری قشم ازغرفه ها ،آلاچیق ونمایشگاه گردشگری استان گلستان اشاره نمود.

 مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان گلستان همچنین رهآورد حضور دراین نمایشگاه را برشمرد وافزود: برقراری خط پروازگرگان- قشم از رهاورد حضور در این نمایشگاه است که باهمت وتلاشهای شرکت خدماتی مسافرتی زمردگشت گلستان مهیا شد.

 وی در پایان اذعان داشت: بهره مندی از فرصت ها برای معرفی جاذبه های طبیعی، گردشگری، تاریخی و مذهبی گلستان همچنین صنایع دستی این استان و جذب گردشگران از برنامه های این اداره کل است و بی تردید حضور در این نمایشگاه ها تاثیر بسزایی در جذب مخاطبین و گردشگران خواهد داشت .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .