عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند

رئیس ستاد انتخابات استان:

داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند

داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: داوطلبانی که در هیأت نظارت استان و هیأت مرکزی نظارت ردصلاحیت و عدم احراز شده اند، می توانند به مدت سه روز از تاریخ 27 لغایت 29 دیماه با مراجعه به شورای نگهبان در تهران و مرکز هیأت نظارت استان گلستان، شکایت و اعتراض خود را تقدیم مراجع مربوط کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان با خبر آغاز دهمین فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از 27 دیماه، اظهار کرد: همزمان با سه روز مهلت شکایت داوطلبانی که در هیأت نظارت استان و هیأت مرکزی نظارت رد صلاحیت و یا عدم احراز شده اند، دهمین فرایند برگزاری انتخابات آغاز و به مدت 20 روز تا تاریخ 16 بهمن ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: در این فرایند بیست روزه پس از دریافت شکایت از داوطلبین ردصلاحیت شده، اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص کلیه داوطلبان صورت خواهد گرفت و نتیجه در پایان این بازه زمانی به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: از مجموع 305 داوطلب ثبت نام کننده جهت حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان، 18 نفر در هیأتهای اجرایی رد صلاحیت شدند، 14 نفر اعلام انصراف نموده و رد صلاحیت و عدم احراز 147 نفر دیگر توسط هیأت نظارت بر انتخابات استان و هیأت مرکزی نظارت اعلام شد که با این احتساب 126 نفر دیگر در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان، باقی می مانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تبریک پیروزی بزرگ ملت و برداشته شدن تحریمهای ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران پس از سالها، گفت: جا دارد در این روز بزرگ و تاریخی از رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور، تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص دکتر ظریف و همه کسانی که دل در گرو این مذاکرات داشتند و پشت دولت و تیم مذاکره کننده ایستادند و حمایت کردند، این پیروزی بزرگ را تبریک بگوییم.

طهماسبی در پایان از دیدار اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و برخی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات استان در پایان هفته جاری با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم خبر داد.

داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند

 

داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند

 

داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند

 

داوطلبان ردصلاحیت شده 3 روز فرصت اعتراض دارند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .