عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون سیاسی امنیتی استاندار بر افزایش نظارت در مرزها


تأکید معاون سیاسی امنیتی استاندار بر افزایش نظارت در مرزها

تأکید معاون سیاسی امنیتی استاندار بر افزایش نظارت در مرزها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر افزایش نظارت و پایش در مناطق مرزی استان تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون امنیت و عمران مرز گفت: با توجه وضعیت کشورهای همسایه و ظهور روزافزون گروههای تروریستی و تکفیری ، لازم است تا نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همچنین مرزبانی، مناطق مرزی استان را با حساسیت بیشتری رصد کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کمبود آب شرب در برخی نواحی مرزی استان اظهار داشت: 20 روستای مرزی در استان گلستان با مشکل آب شرب بهداشتی مواجه اند و آبرسانی به این روستاها از طریق تانکر صورت می گیرد که با توجه به خشکسالی امسال، از مسئولین آب و فاضلاب روستایی استان انتظار داریم تا حل این مشکل روستانشینان نواحی مرزی را در اولویتهای کاری خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مهاجرت از مناطق مرزی به شهرهای بزرگ یک خسارت اجتماعی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی ها به شکلی باشد که مردم ما از زندگی در نواحی مرزی احساس رضایت داشته و مهاجرت به شهرها کاهش یابد.

وی با تأکید بر احداث پارکینگ برای تریلی ها در محوطه بیرون گمرک خاطرنشان کرد: از نیروهای مرزبانی و پلیس ناجا انتطار داریم که از تردد راننده های خارجی که بدون مجوز محوطه گمرک را ترک کرده و وارد شهرهای استان می شوند، جلوگیری و پیش گیری بعمل آورند.

طهماسبی در پایان اظهار داشت: بحث تردد دامداران در نقاط صفر مرزی و کنترل و نظارت بیشتر در خصوص قاچاق کالا از دیگر مواردی است که باید در دستور کار نیروهای ناجا، مرزبانی و گمرکات استان قرار داشته باشد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .