عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرکل حقوقی و مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد

با حضور شهرداران ، مدیران حقوقی شهرداریها و دهیاران منتخب استان :

نشست مشترک مدیرکل حقوقی و مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد

نشست مشترک مدیرکل حقوقی و مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در حاشیه سفر مسئولین حقوقی و مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : این سفر به منظور آگاهی و رصد آخرین وضعیت شهرداریها و دهیاریها در زمینه های حقوقی و مالی انجام گرفته است.

عبدالرضا چراغعلی گفت : ضمن این بازدید جلساتی به طور جداگانه با استاندار محترم - معاون محترم هماهنگی امور عمرانی - شهرداران – مدیران حقوقی شهرداریها و دهیاران منتخب استان برگزار و تبادل نظرات انجام گردید.

وی افزود : با هدف حل مشکلات حقوقی ، کمیته و کارگروه فعال حقوقی با عضویت نمایندگانی از دفتر شهری و دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مشغول به انجام وظیفه است که مسائل و مشکلات مبتلابه شهرداریها در آن به طورتخصصی مورد بررسی قرار میگیرد و نتاج حاصل از آن به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و همچنین شهرداریهای استان جهت استفاده و بهره برداری ارسال میگردد.

چراغعلی تصریح کرد: این کمیته در دفتر شهری استانداری مستقر بوده و تلاش خواهد کرد مشکلات حقوقی شهرداریها را مورد رسیدگی قرار دهد.

وی در ادامه بیان داشت: براین اساس تلاش می شود در کمیته های مختلف مشکلات شهرداریها رصد شده و برای رفع آن راهکار ارائه می شود.

چراغعلی با بیان اینکه برخی مشکلات حقوقی به دلیل بی اطلاعی شهرداریها از قوانین حقوقی است، ادامه داد: در این کمیته مشاوره های حقوقی لازم برای پیشبرد قانونی و مطلوب امور شهرداریها ارائه می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همچنین تاکید کرد که حتما بایستی در تمامی شهرداریها واحدهای حقوقی فعال وجود داشته باشد و شهرداران به طور مستمر با واحدهای حقوقی خود در ارتباط باشند و از مشاوره های حقوقی آنان استفاده نمایند.

نشست مشترک مدیرکل حقوقی و مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 2069
  • کد خبر : 1671