عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملکرد فرمانداران با برگزاری انتخابات تجلی پیدا خواهد کرد

رئیس ستاد انتخابات استان:

عملکرد فرمانداران با برگزاری انتخابات تجلی پیدا خواهد کرد

عملکرد فرمانداران با برگزاری انتخابات تجلی پیدا خواهد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور گفت: عملکرد فرمانداران با برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری تجلی پیدا خواهد کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در بیست و سومین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان و فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات مهمترین وظیفه وزارت کشور است و چنانچه ما به عنوان عوامل برگزاری انتخابات در استانها نتوانیم انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کنیم، عملکرد دولت را در حوزه داخلی، زیر سؤال خواهیم برد.

وی با تأکید بر رعایت مرّ قانون در تمامی مراحل انتخابات، خاطرنشان کرد: همه ما در کنار برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور وظیفه داریم تا از حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان دفاع کنیم و به رأی مردم احترام بگذاریم.

رئیس ستاد انتخابات استان با ارائه گزارشی از وضعیت بررسی صلاحیت ها در استان گلستان گفت: از مجموع 305 داوطلب ثبت نام کننده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، با رد صلاحیت و عدم احراز 52 درصدی کل داوطلبان هم اکنون 138 نفر دیگر همچنان در عرصه انتخابات باقی مانده اند و در حوزه خبرگان رهبری نیز از 16 داوطلب ثبت نام کننده تعداد 6 نفر رد صلاحیت، 6 نفر انصرافی و صلاحیت 4 نفر نیز مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار گرفته است.

طهماسبی تصریح کرد: آقایان سید کاظم نورمفیدی، سید عبدالهادی مرتضوی شاهرودی، حسینعلی سعدی و محمد مهاجر مازندرانی، چهار داوطلبی هستند که  در استان گلستان صلاحیت آنها بصورت قطعی مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است.

وی در ادامه از نهایی شدن تعداد شعب اخذ رأی ثابت و سیار در تمامی شهرستانهای استان خبر داد و گزارشی از نیازمندیهای شعب اخذ رأی در شهرستانها ارائه نمود.

طهماسبی بیان کرد: تا کنون 22 جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده که خروجی آن 151مصوبه بوده است، همچنین در کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان 87 جلسه با 419 مصوبه و در ستاد انتخابات شهرستانها 272 جلسه با هزار و 275 مصوبه داشته ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همچنین بالغ بر 10 هزار خبر انتخاباتی تاکنون از سوی ستاد انتخابات استان، به سامانه جامع انتخابات وزارت کشور ارسال شده است.

وی در پایان گفت: هر کاندیدایی می تواند در شعب اخذ رأی نماینده ای داشته باشد که کلیه هزینه های این افراد در روز رأی گیری و شمارش آراء، از جمله تغذیه و ایاب و ذهاب به عهده خود کاندیداها می باشد.

عملکرد فرمانداران با برگزاری انتخابات تجلی پیدا خواهد کرد

 

عملکرد فرمانداران با برگزاری انتخابات تجلی پیدا خواهد کرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .