عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:

حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف مدیران است، گفت: حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مدیران دستگاه‎های اجرایی و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در بازدید از خانواده شهید از شهرستان کلاله به اتفاق حمید نوریان مشاور استاندار در امور ایثارگران، علی نصیبی مشاور استاندار گلستان در امور جوانان، فرماندار کلاله و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه حضور فعال خانواده شهدا در نظام موجب نشاط، امید و بالندگی جامعه اسلامی می‌شود، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سبب افتخار، عزت جامعه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 وی تصریح کرد: صبر و بردباری خانواده‎های معزز شهدا، سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‎المللی به ارمغان آورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اهداف والا و ارزشمند شهدا در راه ایثارگری و مجاهدت گفت: مهمترین هدف شهدا حفظ ارزش‎ها و آرمان‎های امام خمینی بنیانگذاری انقلاب اسلامی بوده که وظیفه همه ما پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب و آرمان شهیدان است.

ربیعی تاکید کرد: مسئولان و مدیران نظام برای تلاش هر بیشتر در راه خدمتگزاری خالصانه به مردم، در همه حال نیازمند دعای خیر خانواده‎های شهدا و ایثارگران هستند.

 وی با تأکید بر اینکه مدیران با حضور در کنار خانواده‎های شهدا و ایثارگران، انرژی و روحیه مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم می‎گیرند، یادآور شد: حفظ و حراست از آرمان‎های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مدیران دستگاه‎های اجرایی باید سنت بازدید از خانواده‎های شهدا و ایثارگران را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با تأکید بر مستندسازی خاطرات شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید نسبت به جمع‎آوری و مستند‎سازی دست نوشته‌ها، خاطرات و یادگاری‌های ویژه شهیدان استان را برای ثبت در تاریخ و ارائه به نسل آینده اقدامات لازم را انجام دهند.

 ربیعی خاطرنشان کرد: خاطرات و داشته‌های ایثارگرانه شهیدان ما باید برای نسل آینده حفظ و مراقبت شود تا آنان بدانند در آن روزگاران سخت جوانان این مرز و بوم برای حفظ این نظام و انقلاب چه فداکاری‌هایی را صورت دادند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور ایران اسلامی در همه حال قدردان فداکاری ایثارگران، شهدا و خانواده‌های آنان هستند و می‌دانند اگر این جانفشانی‎ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه عملکرد امروز مدیران زیر نظر شهدا است که اگر خدای ناکرده در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باشیم باید پاسخگو باشیم، افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ضمن ادامه دهنده راه شهیدان، خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور باشیم.

حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

 

حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

 

حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

 

حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مدیران است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 756
  • کد خبر : 17166