عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با موعد رسمی تبلیغات انتخابات، نظارت ها دقیق تر خواهد بود

دبیر کمیته امور حقوقی ستاد انتخابات استان:

همزمان با موعد رسمی تبلیغات انتخابات، نظارت ها دقیق تر خواهد بود

همزمان با موعد رسمی تبلیغات انتخابات، نظارت ها دقیق تر خواهد بود

 مشاور حقوقی استاندار، جانشین و دبیر کمیته امور حقوقی ستاد انتخابات استان گفت: با نزدیک شدن به زمان رسمی تبلیغات انتخابات، نظارت ها دقیق تر خواهد بود و درصورت بروز تخلفات انتخاباتی، برخورد قانونی لازم با خاطیان از سوی مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.

مجید میرعرب افزود: باتوجه به برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با قوانین انتخابات و نحوه برخورد با تخلفات احتمالی و ابلاغ جداول جرائم و تخلفات انتخاباتی و تشریح مصادیق جرایم رایانه ای، کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان تمهیدات قانونی لازم در جهت نظارت دقیق و همه جانبه و چگونگی برخورد با تخلفات احتمالی نامزدها و یا مسئولین ستادهای نامزدها و خاطیان را اتخاذ نموده است.

وی ضمن تاکید بر این امر که مقوله پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات احتمالی انتخاباتی در الویت کاری همه دست اندرکاران امر انتخابات می باشد، از تشکیل دومین کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با جرایم و تخلفات حیطه تبلیغات برای نامزدها و مسئولین ستاد نامزدها در شهرستان ها خبر داد.

میرعرب اظهار کرد: هماهنگی های لازم درخصوص برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه های انتخاباتی شهرستان ها صورت پذیرفته است و کمیته حقوقی شهرستانها در امر آموزش قوانین و مقررات و جرائم انتخاباتی، از مقام قضائی استفاده خواهند نمود.

دبیر کمیته امور حقوقی ستاد انتخابات استان افزود: اصل بر این است نامزدهایی که می خواهند به نمایندگی از مردم وارد مجلس شورای اسلامی شوند و بر مسند قانونگذاری تکیه نمایند می بایست از قوانین جاری کشور و بالاخص از چارچوب قوانین و مقررات مربوط به حوزه انتخابات مطلع بوده و آن را رعایت نمایند.

میرعرب در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر باتوجه به نظارت های بعمل آمده و گزارشات واصله، روند انتخابات مثبت ارزیابی می شود و تاکنون پرونده جرائم و تخلفات انتخاباتی در مراجع محترم قضائی تشکیل نگردیده است .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 964
  • کد خبر : 17703