عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت احوال نقش حساس و مهمی در برگزاری انتخابات دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ثبت احوال نقش حساس و مهمی در برگزاری انتخابات دارد

ثبت احوال نقش حساس و مهمی در برگزاری انتخابات دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: سازمان ثبت احوال با توجه به اینکه با اسناد هویتی مردم سر و کار دارد، به عنوان یکی از اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستانها، نقش حساس و مهمی در برگزاری انتخابات دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای اداری ثبت احوال استان، اظهار کرد: عضویت در ستاد انتخابات استان و هیأت های اجرایی، عضویت در مراجع چهارگانه اظهار نظرکننده در خصوص صلاحیت داوطلبان ، بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم و ارائه آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات به وزارت کشور، چهار رسالت اصلی ثبت احوال در انتخابات است.

وی ادامه داد: همچنین اخذ رای بر اساس شناسنامه و کارت ملی صورت می گیرد که سازمان ثبت احوال به‌عنوان متولی امر صدور شناسنامه و کارت ملی یکی از عوامل بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

طهماسبی در ادامه نقش ثبت احوال را در حوزه امنیت انتخابات به دلیل در اختیار داشتن اسناد هویتی افراد بسیار مهم عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر تلاش همه دستگاهها جهت تحقق مشارکت حداکثری، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید با صندوق های رأی قهر کرد حتی اگر گروههای سیاسی، کاندیدای مورد نظرشان مورد تأیید قرار نگرفته، بازهم نباید عرصه را خالی کنند و از همه می خواهیم حضور فعال و گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

وی با تأکید بر،حفظ احترام تمام ارکانهای نظام خاطرنشان کرد: به همه مدیران دخیل در انتخابات توصیه می کنیم رعایت مرّ قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و منافع ملی و استان را تحت هر شرایطی، ارجح به منافع شخصی و جناحی خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد: 7 اسفند با حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم خواهد خورد.

ثبت احوال نقش حساس و مهمی در برگزاری انتخابات دارد

ثبت احوال نقش حساس و مهمی در برگزاری انتخابات دارد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .